توضیحات هواپیمایی کاسپین در خصوص لغو پرواز تهران-چابهار + سند

ساعاتی پیش خبری مبنی بر لغو پرواز تهران-چابهار هواپیمایی کاسپین در روز گذشته و همینطور از سرگیری این پرواز بعد از 26 ساعت و با تاخیر 2 ساعته بر روی خروجی یکی از خبرگزاری های رسمی کشور با واکنش این ایرلاین مواجه شد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ لغو پرواز تهران-چابهار هواپیمایی کاسپین در روز گذشته و ارتباط این پرواز با پرواز دیگر همین ایرلاین، از مبدا تهران به مقصد چابهار در روز بعد و تاخیر 2 ساعته‌ی آن، دست‌مایه‌ی انتقاد به شرکت هواپیمایی کاسپین شد که علیرغم ثبت بیشترین تاخیرات پروازی در مهرماه، به طورکلی و در یک نگاه بلند مدت، آمار قابل قبولی در این شاخص دارد.

در رابطه با لغو پرواز مذکور، علیاری مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی کاسپین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز گفت: پرواز دیروز از مبدا تهران به مقصد چابهار، به علت بدی آب و هوای مقصد لغو شده است و این پرواز، ارتباطی به پرواز امروز شرکت هواپیمایی کاسپین از مبدا تهران به مقصد چابهار ندارد و پرواز امروز یک موضوع مستقل است.

او افزود: بر اساس پروسه کاری، سه مرحله در ساعت‌های متفاوت هوای شهر مقصد، اخذ و دید دو مرتبه 500 متر و آخرین مرتبه 800 متر بوده درحالیکه دید مجاز پرواز 1200 متر است.

به گفته علیاری موضوع لغو پرواز تهران-چابهار پیشتر از طریق این شرکت اطلاع رسانی شده و از مسافران خواسته شده تا با آژانس صادر کننده یا دفتر فروش کاسپین تماس حاصل کنند.


400

کد خبر: 876730

وب گردی

وب گردی