برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای طرحی بزرگ در حوزه ترافیکی در  مراغه

شهردار مراغه گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای طرحی بزرگ در حوزه ترافیکی شهری در مراغه در حال انجام است که باتکمیل آن اطلاع‌رسانی‌های لازم در این رابطه انجام می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز محمدرضا احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مراغه با اشاره به مشکلات ترافیکی موجود در این شهرستان اظهار داشت: امروزه با افزایش تعداد خودروهای شخصی میزان ترافیک افزایش یافته و این ترافیک موجب برخی نارضایتی‌ها در بین شهروندان شده است.

وی گفت: تعداد خودروهای شخصی در مراغه با گذشت زمان افزایش زیادی داشته و یکی از عوامل مهم تشدید ترافیک در این شهر است که باید اقداماتی در این راستا توسط مدیریت شهری و شورای ترافیک انجام شود.

احمدی با اشاره به برنامه‌های مجموعه مدیریت شهری برای برطرف کردن مشکلات ترافیکی بیان کرد: براساس مطالعات و طرح‌های مدون کارشناسی طرح ایجاد روگذریا زیرگذر در مبادی ورودی شهرک ولیعصر از طرح‌های اساسی شهرداری در راستای کاهش بارترافیکی در این مناطق است.

شهردار مراغه ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای طرحی بزرگ در حوزه ترافیکی شهری در مراغه در حال انجام است که با تکمیل آن اطلاع‌رسانی‌های لازم در این خصوص انجام می‌شود.

احمدی اضافه کرد: طرح تعریض پل میدان شهرداری با هدف کاهش بار ترافیکی در مرکز شهر اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی تردد ماشین آلات صنعتی در کمربندی‌ها و افزایش خودروهای شخصی در این شهرستان را یکی از دلایل ایجاد ترافیک در مرکز و کمربندی‌های این شهرستان عنوان کرد.

احمدی تصریح کرد: عدم تصویب کریدور شمالی و اتصال آن به آزاد راه مراغه – هشترود به عنوان بخشی از این طرح ملی، ایجاد کنارگذر در این مسیر را با مشکل مواجه کرده و آن را منتفی کرده است.

شهردار مراغه در ادامه با اشاره به ضرورت استفاده شهروندان از حمل و نقل عمومی تصریح کرد: یکی از راه‌های کاهش بار ترافیکی در شهرهای بزرگ استفاده شهروندان از ناوگان عمومی حمل‌ونقل اتوبوس و تاکسی است که ضروری است شهروندان مراغه‌ای نیز بیشتر برای تردد در مرکز شهر از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

کد خبر: 876804

وب گردی

وب گردی