۱۳ طرح عمران شهری تا پایان امسال در بافق به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار بافق گفت: ۱۳ طرح عمران شهری با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد ریال تا پایان امسال در بافق مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسکانیوز، سیدعلی نوروززاده ظهر امروز در حاشیه بازدید امام جمعه و مسئولان شهرستان از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری با بیان اینکه این طرح‌ها با اعتباری معادل 47 میلیارد و 630 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد اظهار داشت: همچنین ساخت سردیس مشاهیر و سرداران شهید شهرستان بافق، آذرماه امسال و با اعتبار افزون بر یک میلیارد و 260 میلیون ریال رونمایی شد.

وی به پروژه تکمیل روشنایی بلوار شهید حبیبیان در منطقه پیرمراد اشاره کرد و گفت: این طرح نیز با هزینه 380 میلیون ریال در دی‌ماه امسال مورد استفاده شهروندان بافقی قرار می‌گیرد.

شهردار بافق از ساخت پیست دوچرخه سواری کوهستان آبشار با سرمایه‌گذاری سه میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد و تصریح کرد: علاقه‌مندان به این رشته ورزشی دهه فجر امسال شاهد بهره‌برداری از این پیست هستند.

وی با ابراز خرسندی از اجرایی شدن ساخت پیست دوچرخه‌سواری افزود: با بهره‌برداری ازاین طرح سرانه فضای ورزشی هم‌افزایش می‌یابد.

نوروززاده بهبود عبور و مرور و اصلاح اساسی مسیر ورودی شهر بافق در بلوار شهید بهشتی، کمک به تکمیل فضاهای عمومی (مجموعه مسکن مهر)، روکش آسفالت معابر، محوطه‌سازی میدان روبه‌روی امامزاده عبدالله‌(ع)‌، ساخت سرویس بهداشتی عمومی در سطح شهر، محوطه‌سازی میدان شیخ محمد تقی بافقی و مرمت اطراف آن، روشنایی قطعه دوم بلوار آیت‌الله میرغنی‌زاده و بازسازی اساسی کشتارگاه دام را از دیگر پروژه‌های عمرانی شهرداری عنوان کرد و افزود: این طرح‌ها هم تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

نوروززاده اجرای طرح‌های عمرانی را تحقق مهمترین هدف توسعه‌ای و ارائه خدمات مدیرت شهری عنوان کرد و افزود: رفاه حال شهروندان، زیباسازی سیمای شهری و جلب رضایت مردم از دیگر اهداف اجرای این طرح‌ها است.

901

کد خبر: 878235

وب گردی

وب گردی