خصوصی سازی از مهمترین اولویت ها برای شکوفایی اقتصادی استان قم است

استاندار قم خصوصی سازی را از مهمترین اولویت ها برای شکوفایی اقتصادی دانست و با تاکید بر عدم تصدی گری مدیران دولتی در بخش اقتصاد، گفت: بایستی شرایط واگذاری واحدهای اقتصادی و پروژه های عمرانی دولتی به بخش خصوصی تسهیل شود.

به گزارش ایسکانیوز، سید مهدی صادقی استاندار قم در مراسم در مراسم تجلیل از فعالان اقتصادی استان تاکید کرد: تلاش مضاعف مسئولان برای خصوصی سازی به عنوان اصلی ترین کار در راستای شکوفایی اقتصادی مورد تاکید قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت اصلاح مقررات و رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی اظهار داشت: مسئولان باید ضمن تلاش برای پیگیری رفع این موانع از دستگاه های ملی، انعطاف لازم برای حمایت از فعالان اقتصادی را داشته باشند.

صادقی افزود: در انتخاب و جابجایی مدیران دولتی استان، نگاه بهره ور و مثبت ایشان برای کمک به واحدهای تولیدی و نیز همگرایی جهت نیل به اهداف مدنظر بوده است.

استاندار قم بخش دیگری از سخنان خود خصوصی سازی را از مهمترین اولویت ها برای شکوفایی اقتصادی دانست و با تاکید بر عدم تصدی گری مدیران دولتی در بخش اقتصاد خاطرنشان کرد: بایستی شرایط واگذاری واحدهای اقتصادی و پروژه های عمرانی دولتی به بخش خصوصی تسهیل شود.

901

کد خبر: 878942

وب گردی

وب گردی