پیام تسلیت دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه به مناسبت درگذشت دهقان فداکار

اعضای هیأت رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه به مناسبت درگذشت قهرمان ملی ازبرعلی حاجوی (دهقان فداکار) پیام تسلیتی منتشر کردند.


به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی واحد میانه، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون»

با نهایت تاسف و تاثر، این باردهقان فداکار، قهرمان نجات قطارنشد... این بارخودش به ایستگاه آخر رسید... قهرمان داستان های درسی کودکی مان دعوت حق را لبیک گفت. نام و یاد او به واسطه داستانی با عنوان دهقان فداکار در ذهن کودکان آن دوره و همه ما جاودانه شد.

خبردرگذشت مرد ایثار و ازخود گذشتگی، قهرمان ملی، مرحوم ازبرعلی حاجوی (دهقان فداکار) مایه حزن و اندوه فراوان گردید. نام این غیور مرد خطه آذربایجان، اسوه غیرت و مردانگی، نماد ایثار و فداکاری در دل ها و خاطره ها جاودانه خواهد ماند و مردم شریف میانه، با غرور بر خود خواهند بالید.

ما دانشگاهیان، درگذشت غمبار مرد با ایمان و سنبل ایثار و فداکاری مرحوم ازبرعلی حاجوی (دهقان فداکار) را از صمیمی قلب به مردم شریف و ولایت مدار شهرستان میانه، جامعه دانشگاهی، به ویژه خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان برای آن مرحوم غفران، رحمت بی پایان الهی و علو درجات را مسئلت می نماییم.
هیأت رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه

کد خبر: 879428

وب گردی

وب گردی