راه اندازی مرکز آموزش های مجازی تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی در آینده نزدیک

مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی مرکز آموزش های مجازی تشکل های این دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر قربانی گلشن آبادی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تشکل های دانشگاه در حوزه آموزش های مجازی اقدامات بسیار خوبی صورت داده اند، اظهار داشت: مرکز آموزش های مجازی تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی در آینده نزدیک راه‌اندازی خواهد شد.

قربانی گلشن‌آبادی با بیان اینکه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در این دوره مدیریت، نشست های متعددی با تشکل های واحدها جهت افزایش و ارتقای توانمندی و حضور فعالانه آنها برگزار کرده‌اند، گفت: ساماندهی وضعیت نمایندگان ریاست دانشگاه در هیات های نظارت به فعالیت های تشکل های دانشگاهیان نیز از دیگر اقداماتی است که در این دوره صورت گرفته است.

مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در این اداره کل، ساماندهی بخشنامه های مربوط به فعالیت تشکل‌هاست، به طوری که تمامی بخشنامه ها تجمیع و در مواردی تکمیل شده که به زودی و در صورت تایید، به واحدهای دانشگاهی ابلاغ خواهد شد.

کد خبر: 879882

وب گردی

وب گردی