تیم‌های ملی شنای دختران جمهوری آذربایجان ، سوریه و ارمنستان وارد تبریز شدند

تیم‌های ملی شنای دختران جمهوری آذربایجان، سوریه و ارمنستان برای حضور در مسابقات بین‌المللی شنای تبریز وارد این شهر شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ لیلا جاویدان، رئیس گروه توسعه امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در خصوص مسابقات بین‌المللی شنای دختران تبریز گفت: تیم‌های ملی شنای دختران جمهوری آذربایجان، سوریه و ارمنستان وارد تبریز شدند.

وی افزود : برای اولین بار در تاریخ شنای ایران در این رده سنی شناگران کشورهای خارجی با شناگران تیم‌های داخلی رقابت خواهند کرد که این یک اقدام مهم و بی‌نظیر در سطح تعاملات بین‌المللی و تبادل اطلاعات فنی شنا بین شناگران ایران و کشورهای خارجی و محکی جدی برای شناسایی نقاط ضعف و قوت شناگران کشورمان است.

جاویدان تصریح کرد: تیم‌های شنای دختران جمهوری آذربایجان، سوریه و ارمنستان با ۱۰ شناگر در دو رده سنی ۱۱-۱۲ سال و ۱۳-۱۴ سال به همراه مربیان و سرپرستان وارد تبریز شده‌اند تا شاهد رقابت‌های خوبی برای شناگران ایران و کشورهای خارجی باشیم.

رقابت‌های دختران پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی شنا جام گرامیداشت سرداران شهید آذربایجان از ۱۴ آذر ماه با حضور ۷ تیم داخلی و تیم‌های جمهوری آذربایجان ، جمهوری ارمنستان و سوریه آغاز و ۱۶ آذرماه با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر پایان خواهد یافت.

601

کد خبر: 880519

وب گردی

وب گردی