کریمی: فوتبال شناور از هر دو تیم دیدیدم

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت:ما اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گلهایی به مراتب بیشتر بزنیم، فوتبال شناور از هر دو تیم دیدم.

به گزارش ایسکانیوز، فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پدیده اظهار داشت: بازی کاملا کلاسیک از هر دو تیم دیدیم. ما به دلیل فشار بیش از حد پدیده مجبور شدیم به دفاع روی بیاوریم و در نیمه خودمان بازی را ببندیم. از طرفی پدیده خوب کار می‌کرد. این تعداد موقعیت‌هایی که پدیده ایجاد کرد در 8 بازی گذشته تا به حال نداشت. ما اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گلهایی به مراتب بیشتر بزنیم. فوتبال شناور از هر دو تیم دیدم.

وی افزود: وقت کشی با ضد فوتبال متفاوت است. زمانی که گلر ما روی زمین بود انتظار داشتیم پدیده‌ای ها رعایت کنند این در شرایطی است که وقتی یک بر صفر جلو بودیم با ارائه بازی جوانمردانه به خاطر مصدومیت بازیکن حریف توپ را بیرون زدیم.

سرمربی گسترش فولاد خاطرنشان کرد: ساختار تیم را در این چند هفته اخیر روی خط دفاعی قرار دادم. ما بازیکنان خوبی داریم که حرفه‌ای هستند اما روی کار دفاعی ضعیف بودند و تحمل فشار را نداشتند. باید این کار را می‌کردیم تا بازی را اداره کرده، برای ضد حمله آماده شویم و با رفتن به جلو به گل برسیم.

کریمی ادامه داد: از زمانی که فرهادی آسیب دید روند ما کند شد اما جوانهایی که آمدند با دوندگی نتیجه را حفظ کردند و در نهایت توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

سرمربی گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که آیا در نیم‌فصل برنامه‌ای برای تقویت تیم دارید، عنوان کرد: تاجایی که بشود این کار را می‌کنیم. به لحاظ حفظ روحیه، با توجه به اینکه ممکن است به توافق نهایی نرسیم و یا باشگاه نخواهد اسمی ببریم، از بازیکنان اسم نمی‌بریم اما برای هر 6 نفر برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی افزود: ما همین الان 4 بازیکن خالی داریم و زیر بازیکن در رده سنی زیر 23 سال که می‌شود 7 بازیکن. یکی دو بازیکن مصدوم هم داریم. من از زمانی که آمدم، آندو، خالقی‌فر، فخرالدینی، نقی‌زاده و خطیبی را ندیدم. آندو دومین بازی است که به ما اضافه شده است. تعداد ما کم بود. خیلی‌ها را جابه‌جا کردیم که جواب داد. پست‌های ما تخصصی است؛ 65 جلسه روی دفاع تمرین کردیم و 10 روزی است که روی سیستم حمله کار می‌کنیم. تعطیلات فرصت خوبی است تا سروسامانی به خط حمله بدهیم.

وی درباره جذب شجاعیان که قرار است از استقلال بگیرند، گفت: کارهای اداری در حال انجام شدن است، به دنبال این هستیم تا طلب گسترش از استقلال وصول شود تا ببینیم شرایط شجاعیان چطور خواهد شد.

کریمی همچنین درباره طلب‌هایش از استقلال تصریح کرد: در حال انجام دادن هستند. خدا را شکر فیفا و AFC یقه آنها را گرفت. من از استقلال هم طلب دارم از 11 سال پیش که به من چک دادند. دیدم این چک یک برگه مانند نسخه گنج است و معلوم نبود چقدر است، قیمت آن پاک شده بود. گفتم این پول را گرفتم البته درصدی از آن را. خوبی آن این بود که می‌توانستم آن را به مالیات نشان دهم، روز به روز مانند چرتکه مالیات را اضافه می‌کردند اما نسخه‌ای به مالیات دادم و گفتم هنوز پول نگرفته‌ام. اجازه دهید مسجد را بسازیم بعد گداها ساخته شود!

وی درباره داوری گفت: داور خوبی بود، فقط نیمه اول ضعف داشت. نمی‌دانم چه کسی بود اما باید خودش را تقویت کند. در نیمه دوم تعویض‌هایی که می‌شود داور باید تایمی را بگیرد. اما داوری که برای تصمیم‌هایش ارزشی قائل نیست ما نمی‌توانیم برای او یک ریال ارزش قائل شویم. نیمه اول یک دقیقه وقت تلف شده گرفت، دقیقه 1:47 برای ما فول گرفت. من در رختکن بازی را می‌دیدم. این ضعف داوری است. اگر دلش می‌خواهد می‌تواند بگوید 2 دقیقه. البته ما برای 5 دقیقه هم برنامه‌ریزی می‌کنیم. مسلما 4:48 ثانیه باشد شکواییه ما آماده است اما 5 دقیقه را اعلام کرد تا برویم و زمان‌های تلف شده را دربیاوریم.

سرمربی گسترش فولاد خاطرنشان کرد: به نظر من ورزشگاه قشنگ است اما مناسب مسابقه فوتبال نیست. نمی‌دانم اما این چمن جای دیگر درست شده است. چون شرایط کاشتن به گونه‌ای است که فکر می‌کنم با تف کف زمین چسبانده‌اند. باید بروم ببینم آن جایی که کنده شده تف دارد یا نه! هر جا که یک نفر راه می‌رفت اندازه زیادی بیرون می‌آمد. امیدوارم چمن از تف‌مالی خارج شود. این چمن فقط شکل داشت. چمن نامساعدی برای بازی بود اما دلیل آن را نمی‌دانم.

سرمربی گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که شاید از شما به خاطر این حرف‌ها شکایت کنند؟ گفت: چه شکایتی؟ ما خودمان شاکی هستیم نمی‌دانم دیدید یا نه و یا شما دور بودید. ورزشگاه آزادی ضعیف است اما از اینجا بهتر است. استادیوم اهواز را ببینید. دو هفته پیش با صنعت نفت آبادان بازی کردیم و بازی هم سنگین بود. در اصل در فوتبال هم اگر کیفیت استادیوم نرمال نباشد اما چمن خوبی داشته باشد قابل تحمل است. فکر نمی‌کنم این چمن بتواند 4-5 مسابقه دوام بیاورد. بدون بارندگی این چمن خیس بود. شاید تف‌ها بالا زده است.

602

کد خبر: 881102

وب گردی

وب گردی