حضور پست در خطوط ارتباطی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم

معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست بر ارائه خدمات پستی در خطوط ارتباطی جهت رفاه حال هموطنان تأکید نمود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، نعمتی همچنین با اشاره به قانون برنامه ششم توسعه کشور و اساسنامه جدید این شرکت، ارائه خدمات در دفاتر ICT روستائی را از جمله وظایف تکلیفی پست برشمرد و دستگاه های اجرائی را دعوت به واگذاری خدمات به بخش پست نمود.

او ارائه خدمات از درگاه پست را در راستای بهبود شاخص رفاه مردم و کاهش هزینه های سربار اجتماعی دانست و گفت: با ایجاد یک پنجره واحد برای ارائه خدمت به مردم، از سرگردانی مردم کاسته و بر کیفیت خدمات افزوده خواهد شد، ضمن آن که از این طریق عرصه رقابت در خدمات پستی گسترده تر و از نظر هزینه نیز برای مشتریان مقرون به صرفه است.

مدیرعامل با تأکید بر حضور پست در فرودگاه ها و پایانه های مسافری قطارهای بین شهری، این امر را در راستای خدمت رسانی مناسب تر و رفاه هرچه بیشتر شهروندان دانست.

نعمتی خواستار همسو شدن رویکردهای پست بین الملل با تغییرات جهانی شد و اظهار امیدواری نمود با تعامل بیشتر و ارتباط فراگیرتر همپای تحولات جهانی پیش رفت.

معاون وزیر ورود رقبا در حوزه خدمات پستی را به نفع مردم دانست و استفاده از ظرفیت های شبکه در ارائه خدمات، به خصوص بخش های تخصصی مانند تمبر، بانک های اطلاعاتی و درگاه پست را برای پیشبرد اهداف و ارتقاء جایگاه سازمانی مهم و موثر برشمرد.

رئیس هیات مدیره با توجه به نقش پست در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: با اجرای مناسب و با کیفیت دو پروژه بزرگ سیماک و جی نف، راه حضور و مشارکت شبکه پستی در پروژه های بزرگ ملی را هموار نموده و به تثبیت جایگاه پست کمک نمائیم.

او با اشاره به ظرفیت های موجود در اساسنامه و تأکید بر ایجاد زیر ساخت های مناسب برای ارائه خدمات مطلوب و مورد نیاز جامعه در سطح شبکه پستی افزود: توسعه بازار خدمات پستی ایجاب می کند به سرعت خودمان را برای عرضه سرویس های جدید آماده نماییم.

401

کد خبر: 882175

وب گردی

وب گردی