دیدار دکتر فرهاد رهبر و استادان بسیجی واحد علوم و تحقیقات با خانواده دانشجوی شهید مدافع حرم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه جمعی از استادان بسیجی واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه با حضور در منزل دانشجوی شهید مدافع حرم «سید مصطفی صالحی» با خانواده این شهید دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر فرهاد رهبر در این دیدار با بیان اینکه شهدای مدافع حرم نه تنها در جهان اسلام بلکه در دنیا اثری جهانی از خود بر جای گذاشتند، خطاب به خانواده این دانشجوی شهید مدافع حرم عنوان کرد: خانواده دانشگاه آزاد اسلامی همواره در کنار خانواده های دانشجویان شهید خواهند بود و با آنها که نماد صبر و صلابت هستند احساس همبستگی دارند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از این دانشجوی شهید به عنوان افتخار دانشگاه نام برد و با اشاره به پایان نامه این دانشجو با عنوان «ارائه الگوی مناسب برای تجاری سازی محصولات پژوهشگاه علوم و فناوری های ایران»، گفت: پایان نامه این دانشجو که دغدغه های علمی و دینی را توأمان دنبال کرده است، یک پایان نامه کاربردی بوده و این حکایت از آن دارد که این دانشجو، دارای دیدی وسیع و همواره به دنبال حل مسائل جامعه و کشور بوده است.
در ادامه این دیدار پدر و مادر شهید صادقی از فرزند خود گفتند. پدر شهید صادقی از احساس وظیفه این شهید برای دفاع از حرم های مطهر گفت و ابراز امیدواری کرد تا پیکر وی که پس از گذشت شش ماه از شهادتش هنوز به میهن نرسیده است، بازگردد.
در این دیدار جمعی از اساتید بسیجی واحد علوم تحقیقات، دکتر سید یعقوب زارعت کیش رئیس بسیج اساتید واحد علوم و تحقیقات وحجت الاسلام والمسلمین حجت اله ذاکر معاون دانشجویی و فرهنگی واحد علوم و تحقیقات نیز حضور داشتند.
«سید مصطفی صادقی» دانشجوی شهید مدافع حرم واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، خرداد ماه امسال در نبرد با تروریست‌های تکفیری در استان حماه سوریه به فیض شهادت نائل آمد و پیکر او جاوید شد.

کد خبر: 883879

وب گردی

وب گردی