پرونده 4 استاندار در قوه قضاییه مفتوح است/ وکلای استانداران از سوی وزارت کشور انتخاب شده است

طی هفته های اخیر خبری مبنی ابلاغ حکم انفصال برخی از استاندارها به دلیل تخلفات انتخاباتی در رسانه ها دست به دست می شد که استاندار همدان در این خصوص توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، طی هفته های اخیر خبری مبنی ابلاغ حکم انفصال برخی از استاندارها به دلیل تخلفات انتخاباتی در رسانه ها دست به دست می شد که یکی از استان ها همدان بوده است. به دنبال این موضوع خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) با استاندار همدان گفت وگویی داشته است، که در ادامه می آید؛

محمدناصر نیکبخت با تکذیب خبر ابلاغ انفصال از خدمتش در گفت وگو با ایسکانیوز، اظهار داشت: این موضوع در رابطه با پرونده چهار استاندار است که در قوه قضاییه وجود دارد.

وی ادامه داد: موضوع پرونده چهار استاندار هنوز در مرحله ابتدایی است که به مرحله تجدید نظر و دیوان عالی کشور نرسیده و حتی حکمی در کار نبوده است.

استاندار همدان با بیان این که همدان جزو این چهار استان است، ادامه داد: انشالله با دلایل و مستندات موجود این مساله را حل خواهیم کرد.

نیکبخت همچنین گفت: وکلای استانداران از سوی وزارت کشور انتخاب شده و از آنها دفاع خواهند کرد.

به دنبال گفت وگوی ایسکانیوز با استاندار همدان، روابط عمومی این استانداری اطلاعیه ای منتشر کرد که متن این اطلاعیه در ادامه آورده می شود؛

«در پی انتشارمجدد شایعه ای در فضای مجازی مبنی بر صدور رأی انفصال از خدمت استاندار همدان توسط دادگاه تجدیدنظر به اطلاع می رساند مطلب مذکور کذب محض بوده و در گذشته هم توسط این اداره کل تکذیب شده است.

گویا افرادی منفعتشان در ایجاد فضای شبهه آلود برای رسیدن به اهداف خاص خود می باشد و هر چند روز یکبار این شایعه کذب را در فضای مجازی منتشر می کنند.

لازم به ذکر است این شایعات نمی تواند مانعی در خدمت رسانی مسؤولین در استان ایجاد نماید .

از رسانه های استان انتظار می رود از انتشار اخبار کذب و غیر واقعی پرهیز نموده و سعی نمایند اخبار را از طریق مراکز رسمی و قانونی دریافت نمایند.

ضمنا حق استانداری برای پیگیری حقوقی ناشران این اخبار کذب، محفوظ است.»

901

کد خبر: 886227

وب گردی

وب گردی