یگان ویژه در ماموریت های خود از پشتیبانی و اعتماد مردم برخوردار است

فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به وجود پشتوانه و اعتماد مردمی در ماموریت های یگان ویژه، افزود : دستیابی به چنین جایگاهی ثمره خون شهدای والا مقام و تلاش مستمر و برنامه ریزی دقیق بوده تا امروز یگان ویژه به عنوان نیرویی شاخص به جهان معرفی شود.

به گزارش ایسکانیوز ، سردار"حسن کرمی" در جمع کارکنان یگان های مستقر در تهران، با اشاره به ماموریت های یگان ویژه در اقصی نقاط کشور، اظهارداشت: خدا را شاکریم در مجموعه ای خدمت می کنیم که اولویت اول آن خدمت به مردم و دفاع از حریم ولایت است و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خدماتی را برای توسعه و رونق کشور به انجام می رسانیم.

وی بیان کرد : امروز یگان ویژه از موقعیت و جایگاه رفیعی در نزد مردم و کشورهای پیرامون برخورداراست و آوازه اقتدار و آمادگی کارکنان این یگان زبانزد همگان شده است؛ امروز یگان ویژه این امید را در دل مردم ایجاد کرده که آماده دفاع از حقوق شهروندان در برابر زیاده خواهی های قانون شکنان است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به وجود پشتوانه و اعتماد مردمی در ماموریت های یگان ویژه، افزود : دستیابی به چنین جایگاهی ثمره خون شهدای والا مقام و تلاش مستمر و برنامه ریزی دقیق بوده تا امروز یگان ویژه به عنوان نیرویی شاخص به جهان معرفی شود.

کرمی خاطر نشان کرد : نیروی انسانی مهم ترین سرمایه مجموعه است و عمده برنامه های سازمانی در مباحث آموزش نظامی و آموزه های عقیدتی در راستای پرورش نیروهایی شایسته و منضبط پایه ریزی شده است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا در خاتمه ، رعایت نظم و انضباط را یکی از شاخصه های مهم و عامل موفقیت در ماموریت ها دانست و گفت: یکی از شاخصه های یگان های ویژه انضباط است و همین امر می تواند تسهیل کننده بسیاری از مسائل باشد.#

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 886312

وب گردی

وب گردی