حسینی: نیم فصل دوم جای جبران امتیازات از دست رفته است

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: در نیم فصل دوم حساسیت دیدارها بیشتر می شود چرا که جای جبران برای امتیازات از دست رفته نیم فصل اول است.

سیدمحسن حسینی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص دیدار تیمش برابر پارس جنوبی جم عنوان کرد: بازی سختی را پیش رو داشتیم اما خداراشکر موفق شدیم در خانه حریف به پیروزی برسیم و سه امتیاز این دیدار حساس را از آن خود کنیم. نیم فصل دوم را با پیروزی آغاز کردیم و امیدوارم تا پایان هم به همین شکل پیش برویم.

وی ادامه داد: در نیم فصل دوم حساسیت دیدارها بیشتر می شود چرا که جای جبران برای امتیازات از دست رفته نیم فصل اول است. ما تمرکزمان را روی تک تک بازی خواهیم گذاشت تا بیشتر امتیاز را گرفته و در جمع بالانشینان جدول باشیم. تعطیلات لیگ برتر برای نیم فصل فرصت خوبی بود تا بچه ها به هماهنگی لازم برسند و با قدرت بیشتری به میدان بروند.

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد در مورد دیدار با ذوب آهن اظهار داشت: یک بازی خانگی به مراتب می تواند آسان تر باشد، همه تلاشمان بر این است بازی های خانگی را با کسب سه امتیاز به پایان برسانیم و حساب ویژه ای روی آن ها باز کرده ایم. رقابت در بالای جدول زیاد است و ما هم به دنبال این هستیم یکی از مدعیان باشیم.

601

کد خبر: 889344

وب گردی

وب گردی