فعلا با افتخاری و شفر جلسه نداشته‌ام/ هنوز شرح وظایفم را نمی‌دانم/ از کنار رفتن محمد نوری اطلاعی ندارم

عضو جدید کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: هنوز جلسه ای برگزار نشده و من صحبتی با سید رضا افتخاری (مدیرعامل باشگاه) و وینفرد شفر (سرمربی استقلال) انجام نداده ام.

ستار همدانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد عضویت در کمیته فنی باشگاه استقلال اظهار داشت: من همیشه با استقلال زندگی می کنم. زمانی که در این باشگاه باشم تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا در حد توانم مثمر ثمر باشم و اگر در استقلال نباشم هم دعا می کنم مجموعه دوستان حاضر در باشگاه، موفق باشند.

وی ادامه داد: حالا نوبت ما شده و امیدوارم بتوانم به پیشبرد اهداف استقلال کمک کنم. البته هنوز جلسه ای برگزار نشده و من صحبتی با سید رضا افتخاری (مدیرعامل باشگاه) و وینفرد شفر (سرمربی استقلال) انجام نداده ام. به همین دلیل شرح وظایف خود را نمی دانم و تنها به واسطه صحبتی که با اعصای هیأت مدیره داشته ام، قرار شده در خدمت استقلال باشم.

عضو جدید کمیته فنی باشگاه استقلال با اشاره به کنار رفتن محمد نوری از این کمیته گفت: من هیچ اطلاعی در این باره ندارم و همان طور که گفتم هنوز نمی دانم سیاست حضورم در کمیته فنی چیست. خدا را شکر استقلال شرایط خوبی دارد و من هم سعی می کنم پس از برگزاری جلسه، در راستای اهداف مدیریت باشگاه حرکت کنم.

604

کد خبر: 889475

وب گردی

وب گردی