مسئولی که باعث نارضایتی شود در زمین دشمن بازی می کند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولی که با کارهای خود باعث نارضایتی مردم شود، در اصل در زمین دشمن بازی می کند.

به گزارش ایسکانیوز، سید حسین نقوی حسینی گفت: امروز ایران اسلامی از چنان عظمت و سربلندی در جهان برخوردار است که در جریان مذاکرات با کشورهای مختلف، مسئولان آن کشورها این اقتدار را به زبان می آورند.

وی افزود: از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان انقلاب با توسل به ترفندهای مختلف، از جمله ترور، تحمیل جنگ، تحریم اقتصادی تا فتنه 88 تلاش کردند انقلاب را از مسیر اصلی خود خارج کنند و در این توطئه ها از تمام توان و ظرفیت خود استفاده کردند.

وی بیان کرد: فتنه 88 اولین توطئه دشمن نبوده و آخرین نیز نخواهد بود، دشمن همواره عوامل خود را تربیت کرده و تلاش می کند بین مردم نارضایتی ایجاد کند، البته مسئولی که باعث نارضایتی مردم شود در اصل در زمین دشمن بازی می کند.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: رضایتمندی عمومی امنیت اول کشور قرار دهیم، لذا به عنوان نماینده مردم از همه مسئولان، وزرا، نمایندگان، فرمانداران و همه مسئولان می خواهم برای مردم کار کنند و رضایت مردم را به دست بیاورند.

وی بیان کرد: آقای رئیس و فرماندار اگر نمی توانی برای مردم کاری، با روی خوش با آن ها برخورد نما، درب اتاقت را به روی مردم باز کن و از پست و مقامی که برای هر کدام آن 70 شهید تقدیم اسلام شده در راه رفع مشکلات مردم استفاده کن.

نقوی افزود: امروز همه مردم و مسئولان وظیفه دارند تا چشم و گوش خود را به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بسپارند، رهبری که با اقتدار خود، بینی آمریکایی ها را به خاک مالیده است.

وی گفت: هر کس از راه امام و شهدا و مسیر ولایت خارج شود سرنوشتی جز حصرنشینی یا بست نشینی در انتظار او نخواهد بود.

301

کد خبر: 890764

وب گردی

وب گردی