کامدار: در نفت با کریمی و درخشان بازی شد، ما که دیگر بچه هستیم!

بازیکن تیم نفت تهران صحبت‌هایی را راجع‌به حضورش در سازمان لیگ برای فسخ قرارداد با این تیم انجام داد.

به گزارش ایسکانیوز ، احمد کامدار که برای فسخ قراردادش با تیم نفت تهران در سازمان لیگ حاضر شده بود، به جمع خبرنگاران آمد و گفت: ما نه امکانات داریم و نه چیزی. ما آمده‌ایم که تکلیف‌مان را روشن کنیم. آینده ما در خطر است. الان شاید برخی از بازیکنان ما یک سال از فوتبال‌شان باقی مانده باشد، اما جوانانی هم داریم که آقایان به فکر فردای‌شان نیستند. کسی پاسخگوی ما نیست و نمی‌دانیم چه کار کنیم. ما قبل از بازی از خانه‌های‌مان به سر زمین می‌رویم و بازی می‌کنیم؛ انکار تیم محلات هستیم.

وی با اشاره به شکست روز گذشته (جمعه) نفت تهران مقابل مشکی‌پوشان، خاطرنشان کرد: دیروز حق‌مان باخت نبود، باز هم به غیرت بچه‌ها که خوب بازی کردند. ما نمی‌خواستیم بازی کنیم، چرا بازی کنیم؟! گفتند محروم‌تان می‌کنیم. ما همین‌جوری هم نابود شدیم. یک سال و شش ماه محروم هم شویم، دیگر چیزی برای‌مان نمی‌ماند. از اول فصل هم بازیکن و هم باشگاه محروم است! به هر دو طرف هم لطمه وارد می‌شد.

بازیکن تیم نفت تهران در پاسخ به این پرسش که «آیا واقعاً بازیکنان می‌خواهند قراردادشان را فسخ کنند؟»، گفت: امروز هم به اینجا آمدیم که به ما بگویند تیم صاحب دارد یا ندارد. من تاکنون خودم دو بار در این تیم مصدوم شدم، می‌توانستم دو هفته‌ای برگردم، اما چون بدون پزشک و با هزینه شخصی دنبال کارهایم رفتم، بهبودیم دو ماه طول کشید. الان زمستان است، اما یک کاپشن و پیراهن زمستانی به ما نداده‌اند. شرایط ما سخت است. اگر برگه فسخ قراردادمان را بدهند، آن را می‌گیریم. تاکنون فقط 20 درصد از قراردادمان را داده‌اند.

کامدار در مورد پیشنهادتش برای نیم‌فصل یادآور شد: پیشنهاد آنچنان خوبی ندارم، اما یک تیم لیگ برتری و چند تیم لیگ یکی هستند که خواهانم شده‌اند. الان منتظریم که اینجا جوا‌ب‌مان را بدهند، چون خواب و زندگی نداریم.

وی در پایان تصریح کرد: وقتی با بزرگانی مانند علی کریمی و حمید درخشان بازی کردند، کاری از دست ما برنمی‌آید. وقتی با آنها این کارها را کردند، ما که دیگر بچه‌ها هستیم.

602

کد خبر: 890946

وب گردی

وب گردی