برگزاری طرح ضیافت و معرفت‎افزایی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان

طرح ضیافت و معرفت‎افزایی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و با همکاری حوزه معاونت آموزشی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، این طرح با شرکت تعداد کثیری از اعضاء هیات علمی در دو نوبت از تاریخ 10 دی ماه آغاز و روز 11 دی ماه پایان یافت یافت، در این طرح موضوعات اندیشه سیاسی و مبانی انقلاب اسلامی و سبک زندگی اسلامی مطرح و ارائه شد.

مدرسان در طرح ضیاف و معرفت‎افزایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان حجت‎الاسلام والمسلمین دکتر احمد راهدار از استادان حوزه و دانشگاه و حضرت آیت‎الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه شهرستان زاهدان بودند.

در این دوره احمد راهدار، مباحثی پیرامون صدور انقلاب اسلامی و مبانی اندیشه سیاسی انقلاب و لزوم داشتن درک صحیح و مناسب از مبانی انقلاب ارائه کرد و سلیمانی با اشاره به آیات و روایات اسلامی و قرآنی در خصوص الگو قرار دادن پیامبر اکرم (ص) و سبک زندگی اسلامی تأکید کرد و در بخش دیگری از این کارگاه آموزشی دو روایت از ائمه معصومین (ع) در خصوص نبی مکرم اسلام را مطرح و مباحثی از زندگی ایشان را یادآور شد.

کد خبر: 892014

وب گردی

وب گردی