زخم زبان مورینیو به اسکولز در پاسخ به انتقادش از عملکرد پوگبا

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ به اظهارات اخیر هافبک سابق باشگاه منچستریونایتد در نقد عملکرد هافبک فرانسوی تیمش واکنش نشان داد.

به گزارش ایسکانیوز ، ژوزه مورینیو به پل اسکولز که پس از پیروزی 2 بر صفر منچستریونایتد از بازی پل پوگبا ایراد گرفته بود پاسخ داد.

هافبک میانی سابق من‌یونایتد که اکنون به عنوان کارشناس شبکه BT Sport فعالیت می‌کند، پوگبا را به قدم زدن در زمین و کم کاری در بازی‌های من‌یونایتد متهم کرد که البته هافبک فرانسوی شیاطین سرخ پاسخ او را با ارسال پاس هر دو گل پیروزی تیمش داد با این حال مورینیو هم به شیوه خودش به اظهارات اسکولز پاسخ داد. او گفت: من فکر می‌کنم تنها کاری که پل اسکولز می‌داند، انتقاد کردن است. من فکر نمی‌کنم که اظهار نظر کند بلکه فکر می‌کنم که او فقط انتقاد می‌کند و این دو کار با هم متفاوت هستند. الزاماً قرار نیست که هر یک از ما مانند او در دوران بازیگری‌اش یک پدیده باشیم. پل پوگبا همیشه تمام تلاشش را برای ارائه بهترین بازی‌اش انجام می‌دهد. گاهی اوقات او واقعاً‌خوب بازی می‌کند، گاهی اوقات خوب است و گاهی اوقات هم آنقدرها خوب نیست. این مشکل پل نیست که درآمدش بیشتر از آن چیزی است که پل اسکولز در زمان بازیگری‌اش می‌گرفت. این مشکلی است که فوتبال به وجود آورده است.

مورینیو ادامه داد: من فکر می‌کنم که اسکولز در طول تاریخ به عنوان یک بازیکن پدیده شناخته خواهد شد نه به عنوان یک مفسر خوب. من ترجیح می‌دهم به او به چشم یک بازیکن فوق‌العاده نگاه کنم، بازیکنی که به باشگاهش خدمات فراوانی کرده و من الان افتخار کار در آن را دارم.

اسکولز در یکی از مصاحبه‌های اخیرش مدعی شد که مسئولان باشگاه تابستان امسال او را برای هدایت تیم زیر 23 ساله‌های باشگاه نادیده گرفته‌اند. مورینیو با اشاره به این موضوع مدعی شد بسیاری از بازیکنان سابق منچستریونایتد که دارند از تیم او انتقاد می‌کنند به خاطر اینکه دیگر فرصت کار کردن در این باشگاه را ندارند، به این تیم خیانت می‌کنند.

آقای خاص عنوان کرد: من فکر می‌کنم که اسکولز دوست دارد اینجا کار کند. آنها دوست دارند به منچستریونایتد برگردند اما این مشکلی است که من نمی‌توانم آن را حل کنم. اگر پل یک روز تصمیم بگیرد سرمربی شود، آرزو می‌کنم بتواند 25 درصد از موفقیت‌هایی که من داشتم را کسب کند. 50 درصد از موفقیت‌های من می‌شود دوازدهم و نیم جام و 25 درصد آن می‌شود حدود 6 جام. او اگر 25 درصد از موفقیت‌های مرا هم کسب کند، کاملاً خوشحال خواهد بود. به نظر من پل اسکولز در زمان خودش یک پدیده بود، یکی از بهترین‌ هافبک‌هایی که دیده‌ام. او برای این باشگاه کارهای زیادی انجام داده که من فقط می‌توانم از او تشکر کنم. امروز اما من فکر می‌کنم که عملکردمان خوب بود پس شاید این بار من خوش‌شانس هستم و سلاطین راک اند رول (سبک موسیقی - کنایه به ستارگان کلاس 92 منچستریونایتد) که در بازی قبلی می‌گفتند عملکرد من ضعیف است، این بار بگویند من کارم را خوب انجام دادم.

602

کد خبر: 892196

وب گردی

وب گردی