استاندار سمنان: برنامه‌های فرهنگی در استان با رویکرد دشمن‌شناسی اجرا شود

استاندار سمنان گفت: برنامه‌های فرهنگی باید با رویکرد دشمن‌شناسی در استان سمنان اجرایی شود.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا خباز پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد اقدامات اغتشاش‌گران و هنجار شکنانه عده‌ای در برخی نقاط ایران و در استان سمنان بودیم.

وی با تأکید بر اینکه این اقدامات از سوی دشمنان خارجی مدیریت می‌شود، تصریح کرد: دستگاه‌های امنیتی با اقتدار در مقابل این افراد ایستادگی می‌کنند و افرادی که مخل امنیت و آرامش مردم شوند را به‌سرعت مهار می‌کنند.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه مردم در ایران آزادی بیان دارند، خاطرنشان کرد: این امر با اقدامات هنجار شکنانه و ایجاد ناامنی به بهانه احقاق حق و مطالبه از مسئولان کاملاً متفاوت است.

وی با بیان اینکه مردم باید دوست را از دشمن تشخیص دهند، یادآور شد: برنامه‌های فرهنگی دشمن‌شناسی در استان سمنان اجرایی می‌شود.

خباز تأکید کرد: مردم پایبند اعتقادات و ارزش‌های انقلابی و اسلامی خود هستند و به دشمنان اجازه تعدی و تجاوز نمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه اعتراضات اخیر ریشه در اقدامات فتنه‌گرانه دشمنان داشت اعلام کرد: مسئولان باید نسبت به رفع مشکلات مردم اهتمام ویژه‌ای بورزند و اعتماد آنان را جلب کنند.

استاندار سمنان همچنین بیان کرد: معترضان باید از روش‌های معقول و قانونی نسبت به احقاق حق و مطالباتشان اقدام کنند و از تجمع در معابر بپرهیزند.

901

کد خبر: 892981

وب گردی

وب گردی