کلنگ‌زنی خانه کشتی ایذه با 10 میلیارد اعتبار توسط وزیر ورزش

وزیر ورزش و جوانان صبح امروز با سفر به ایذه خانه کشتی این شهرستان را افتتاح کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مسعود سلطانی‌‌فر وزیر ورزش و جوانان صبح امروز برای افتتاح چند پروژه به استان خوزستان سفر کرد. وی در ابتدا مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم شهرستان رامهرمز در استان خوزستان را افتتاح کرد. این مجموعه بعد از بیست سال ظرف یکسال گذشته مراحل نهایی تکمیل خود را طی کرد.

سلطانی‌فر در خصوص این پروژه اظهار داشت: تلاش می‌کنیم پروژه های نیمه کاره را با کمک استاندار و مجموعه این استان تکمیل کنیم. تلاش دولت این است که هر چه در توان دارد با کمترین منابع، بهترین استفاده را ببرد بطوریکه موجب رضایت و رفاه مردم را فراهم کند.
وزیر ورزش و جوانان پس از افتتاح چند طرح ورزشی عازم شهر ایذه شد. وی در این شهر خانه کشتی شهرستان ایذه را با زیر بنای ۲۶۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۰ میلیارد تومان افتتاح کرد.

وزیر ورزش و جوانان در آیین کلنگ زنی، از استان خوزستان به عنوان یکی از استان های مطرح در عرصه ورزش نام برد و ابراز امیدواری کرد با افتتاح پروژه های ورزشی در این استان اتفاقات بهتری در آینده برای ورزش استان پرافتخار خوزستان رخ دهد.

سلطانی‌فر استعدادها و پتانسیل این شهرستان در عرصه ورزش به ویژه کشتی فرنگی را مورد توجه قرار داد و ابراز امیدواری کرد: خانه کشتی ایذه ظرف کمتر از دو سال افتتاح و به بهره برداری برسد تا زمینه رشد و گسترش کشتی فرنگی بیشتر از قبل به وجود آید.

602

کد خبر: 893378

وب گردی

وب گردی