سلیمی: بعضی مسئولان فقط شو بازی می کنند/ مسئولان باید پاسخ شایسته به مردم بدهند

نماینده مجلس با اشاره به این که بعضی از مسئولان فقط شو بازی می کنند اظهار داشت: باید پاسخ شایسته به مردم داد یعنی خدمت بی منت و صادقانه داشته باشیم و دست از لجبازی های کودکانه برداریم.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که حالا بعد از گذشت از اغتشاشات مسئولان باید برای حمایت از مردم و به خصوص مستضعفان جامعه چه کاری انجام دهند با اشاره به راه پیمایی مردم در جواب به اغتشاش گران گفت :مردم نشان دادن به آرمان های انقلاب وفا دارند و حالا مسئولان باید با کار بیشتر پاسخ این حمایت مردم را بدهند.

وی تصریح کرد: مسئولان دیگر باید بازی های سیاسی که مردم از آن خسته شده اند را کنار بگذارند.

سلیمی با طرح این سوال که تا کی می خواهیم شو بازی کنیم اظهارداشت : بعضی از مسئولان فقط شو بازی می کنند. فعال ترین قسمت زندگی آن ها مقابل دوربین است و کار و تلاشی از آن ها برای مردم نمی بینیم.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید این ها را کنار بگذاریم و خدمت خالصانه برای مردمی که فریب دشمن را نخوردند و توطئه سنگینی را پشت سر گذاشتند انجام دهیم.

وی در توضیح بیشتر افزود: باید پاسخ شایسته به مردم داد یعنی خدمت بی منت و صادقانه داشته باشیم دست از لجبازی های کودکانه برداریم.

سلیمی با انتقاد از این که چرا باید رسانه های وطنی را بکوبیم و مردم را به آن بی اعتماد کنیم ابراز کرد: مردم را سوق داده ایم به سمت رسانه های بیگانه و آن ها مهندسی افکار عمومی را به دست گرفتند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که تا کی می خواهیم اجازه بدهیم در اتوبان دشمن حرکت کنیم که مسیر آن به نا کجا آباد می رود اظهار داشت: چرا فضای مجازی که آقا فرمودند راه اندازی نکردند و افکار عمومی را به دست موساد،منافقین و سیا سپردند.

وی در پایان گفت: امیدوارم مسئولان عبرت گرفته باشند و دیگر کوتاه نیایند و دوباره مسائل بی حاصل و فرعی را جاری نکنند تا نوک آنتن رسانه ها قرار بگیرد.

303

کد خبر: 893902

وب گردی

وب گردی