بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سومین نمایشگاه کالاهای فرهنگی

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و معاون رئیس جمهور به همراه رئیس سازمان ملی استاندارد از سومین نمایشگاه کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی(جایزه فیروزه)بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز از سومین نمایشگاه و جشنواره کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی «جایزه فیروزه» صبح امروز یکشنبه 17دی ماه وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی از قسمت های مختلف نمایشگاه بازدید و درجریان تهیه و تولید قسمت های مختلف قرار گرفت.

بر اساس این گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بخش‌های هدایای فرهنگی، پژوهش و مقالات، کالاهای نامتجانس، نوشت افزار و اسباب بازی و سرگرمی و سایر بخش ها بازدید کرد.

همچنین در این بازدید نیره پیروزبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد، امیر مسعود شهرام نیا مدیر عامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی و علی فریدونی مدیر کل مجمع تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسولین حضور داشتند.

سومین نمایشگاه و جشنواره کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی (جایزه فیروزه ) از 13 تا 17 دی ماه در مجموعه نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزارشد که 17 دی ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می دهد.
502

کد خبر: 894191

وب گردی

وب گردی