دلیل رفتن طارمی از پرسپولیس؟!

مسلمان و طارمی مانند قبل با یکدیگر صمیمی نیستند و دیگر خبری از عکس های دونفره آن ها با یکدیگر نیست اتفاقی که ممکن است در تکاپوی طارمی برای رفتن از پرسپولیس بی تاثیر نباشد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، به نظر می رسد رابطه محسن مسلمان و مهدی طارمی نه تنها به گرمای سابق نیست بلکه به شدت تیره و تار شده است.

این دو که زمانی از سالن های سینما گرفته تا مسابقات بسکتبال و والیبال و مسافرت های شمال کشور و خلاصه هر جایی که فکرش را بکنید با هم بودند مدتی است دیگر نه برای هم پست می گذارند و نه عکس های مشترک منتشر می کنند. این مسائل این شائبه را به وجود آورده که مسلمان و طارمی با یکدیگر به مشکل خورده اند و حتی تکذیب های آن ها هم باعث فروکش کردن این هجمه ها نشده است.

شب گذشته تولد یکی از دوستان مشترک این دو بازیکن بود و همانگونه که انتظار می رفت مسلمان و طارمی هر کدام به صورت جداگانه به او تبریک گفتند و البته به نظر می رسید در این تبریک ها کنایه هایی وجود دارد که ناشی از همان روابط تیره و تار میان این دو ستاره است.

از گوشه و کنار اما خبر می رسد رفتن عجولانه طارمی چندان هم به این موضوع بی ربط نیست چرا که با توجه به درخشش خیره کننده علیپور و همچنین رابطه خوبی که با سایر بازیکنان برقرار کرده است طارمی را حسابی بابت از دست دادن جایگاه محکم و ثابت گذشته در ترکیب تیم نگران کرده و به همین دلیل تصمیم به خروج عجولانه از پرسپولیس گرفته است.

606

کد خبر: 894215

وب گردی

وب گردی