اظهارات رئیس کل آموزش و پرورش اصفهان درباره طرح بازسازی و مقاوم سازی مدارس این استان

رئیس کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در رابطه با بحث تخریب و یا مقاوم سازی ساختمان های قدیمی براساس نظر نوسازی، سال آینده تصمیم گیری خواهیم کرد.

محمد حسین سجاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان با بیان این که شش هزار و 269کلاس نیازمند مقاوم سازی اند، اظهار داشت: برای رفع مشکلات مربوط به مدارس تخریبی، نیازمند مقاوم سازی مدارس دونوبته هستیم ضمن اینکه مدارس اجاره ای استان به 14 هزار و 468 کلاس درس نیاز دارند.

وی با اشاره به اینکه پدیده فرونشست زمین در اطراف اصفهان در حال تشدید است، افزود: تخریب مدارس به علت وجود این پدیده در شهرهای حاشیه زاینده رود زودتر اتفاق می افتد به طوری که آمار مدارس تخریبی در شهرستان های فلاورجان، دامنه و پیربکران بیشتر مشهود است.

به همین منظور خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) با رئیس آموزش و پرورش استان اصفهان گفت وگویی داشته است که در ادامه متن این گفت وگو می آید؛

محمد جواد احمدی در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز اظهار داشت: اداره آموزش و پرورش استان اصفهان دانش آموزان را براساس پارامترهای استاندارد و مجاز در ساختمان های خود جای می دهد و ما بر همان اساس حرکت خود را مستمر انجام می دهیم.

وی ادامه داد: در رابطه با بحث تخریب و یا مقاوم سازی ساختمان های قدیمی براساس نظر نوسازی در ساماندهی سال آینده تصمیم گیری خواهیم کرد.

رئیس آموزش و پروش استان اصفهان تصریح کرد: در جلسات ساماندهی و شورای برنامه ریزی آموزش و پرورش استان مدیرکل محترم نوسازی یا نماینده تام الاختیار ایشان در جلسات حضور دارند و براساس تبادل اطلاعاتی که میان یکدیگر صورت می دهیم با یکدیگر همکاری داریم.

وی گفت: با توجه به تبادل اطلاعات آموزش و پرورش و سازمان کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ساختمان هایی که مجاز است را استفاده و به ساماندهی و سازماندهی آنها ادامه خواهیم داد.

901/900

کد خبر: 897810

وب گردی

وب گردی