ترافیک نیمه سنگین در محور هراز/وزش باد شدید و گرد و خاک در اکثر محورهای  خوزستان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک نیمه سنگین در یک محور مواصلاتی به علت عملیات راه سازی خبر داد.

سرهنگ نادر زحمانی در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی در جاده های کشور گفت: ترافیک در محور هراز محدوده تونل شماره یک به علت عملیات راهسازی نیمه سنگین است.

به گفته وی، در اکثر محورهای استان خوزستان و محور ارومیه-سلماس، ارومیه-تبریز و ارومیه-مهاباد همراه با وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش دید گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: محور اولنگ –شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز، محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان تا اطلاع ثانوی مسدود است. همچنین محور یاسوج-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت بارش برف تا اطلاع ثانوی مسدود است به همین منظور شهروندان می توانند از محور جایگزین یاسوج-سمیرم-پادنا تردد کنند.

وی افزود: محور هراز محدوده تونل امامزاده هاشم از 20 دی تا 15 اسفند به جز ایام الله 22 بهمن (از تاریخ 19 به تا 24 بهمن) به علت رفع مشکلات ناشی از نفوذ آب و ایمن سازی تونل همه روزه به صورت 24 ساعته مسدود خواهد شد.در زمان انسداد شهروندان می توانند از محور قدیم هراز محدوده گردنه امامزاده هاشم تردد کنند.

سرهنگ رحمانی بیان کرد: محورکرج-چالوس در استان البرز حدفاصل کیلومتر صفر تا 75 تا 20 اسفند ماه روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 صبح تا 17 و روزهای چهارشنبه از ساعت 8 تا 12 به علت عملیات آسفات کاری محدودیت تردد وجود دارد.همچنین در محور چالوس کرج در استان های البرز و مازندران تا 20 اسفند روزهای شنبه،یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به علت انجام عملیات راهسازی در حوزه استان مازندران از ساعت 21:30 و در حوزه استان البرز از ساعت 23 الی 5 بامداد روز بعد مسدود می شود.

وی اضافه کرد:محور قدیم تهران-قم در غرب استان تهران حدفاصل کیلومتر 15 تا 48 تا تاریخ 20 اسفند روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 8 تا 18 و روزهای سه شنبه ازساعت 8 تا 14 به علت عملیات جاده ای محدودیت تردد وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: در کیلومتر 10 لاین شمالی آزادراه قزوین _کرج ازتاریخ 6 تا 30 اسفند روز شنبه ازساعت 12 الی 17 و روز یکشنبه،دوشنبه،سه شنبه ازساعت 8 تا 17 و روز چهارشنبه ازساعت 8 تا 12 هر هفته به جز ایام تعطیل رسمی با اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک، تنها دریک خط عبور با اعمال محدودیت و رعایت جوانب ایمنی واحتیاط خواهد بود. همچنین در آزادراه قزوین-زنجان استان قزوین تاریخ تا 30 اسفند روزهای شنبه از ساعت 12 الی 17 و روزهای یکشنبه،دوشنبه،سه شنبه از ساعت 8 تا 17 و روز چهارشنبه از ساعت 8 تا 12 به علت اجرای عملیات راهسازی تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط صورت می گیرد.

وی افزود: ترددکلیه خودرو ها در محور سیرجان –حاجی آباد در استان هرمزگان از کیلومتر 60 تا 64 به علت انجام عملیات راهسازی به صورت دو طرفه خواهد بود.سایرمحورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

701

کد خبر: 898581

وب گردی

وب گردی