جوکار: سهم نیروهای دفاعی کشور دربودجه 97 به خوبی دیده نشده است

معاون حقوقی و پارمانی سپاه پاسداران تاکید کرد: در لایحه بودجه سال 97 سهم نیروهای دفاعی کشور به خوبی دیده نشده است.

محمد صالح جوکار معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به لایحه بودجه دفاعی سال 97 اظهار داشت: آن چه که در لایحه بودجه سال 97 آمده به صورت مسلم، سهم نیروهای دفاعی کشور به خوبی دیده نشده است.

وی افزود: در شرایط فعلی کشور ما با تهدید های متعدد داخلی و خارجی روبروست لذا در بودجه سال 97 پرداختن به ساخت سامانه های دفاعی بسیار برای کشور حائز اهمیت است.

جوکار با بیان این که بودجه دفاعی سال 97 نیازمند نگاه راهبردی و دقیق است ادامه داد: انتظار داریم کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی منابع مورد نیاز برای تجهیزات دفاعی را تدارک ببیند. به احتمال زیاد در هفته جاری در کمیسیون تلفیق به این موضوع پرداخته شود.

معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران تصریح کرد: برای سامانه های موشکی کشور، لازم است منابع کافی تدارک دیده شود؛ نیروهای مسلح مدافعان امنیت کشور محسوب می شوند. اگر کشور دارای امنیت باشد در حوزه های دیگر مانند اقتصاد و فرهنگ نیز کارها به خوبی پیش خواهد رفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در بخش دفاعی و امنیت کشور بایستی که مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه به این مسئله داشته باشد؛ قطعا نمایندگان محترم مجلس به این موضوع توجه ویژه ای دارند و خواهند داشت.

302

کد خبر: 898737

وب گردی

وب گردی