فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در گفتوگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در خصوص موضوع کمفروشی بنزین در جایگاههای سوخت گفت: شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران در جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان سامانه 09627 را راهاندازی کرده است تا هموطنان در صورت هر گونه تخلف و ایجاد شبهه در زمان سوختگیری با این سامانه تماس حاصل کنند تا شکایت خود را مطرح کنند.
او تصریح کرد: در این سامانه اطلاعات تماس گیرنده و نحوه شکایت او از کمفروشی، مبنی بر اینکه از کدام جایگاه، ناحیه و نازل تماس گرفته ثبت میشود و بعد از طی فرآیند اداری ظرف 72 ساعت پیگیری و پاسخ داده میشود.
کاهی با اشاره به اینکه در ماه گذشته حدود 10هزار تماس با سامانه انجام شده است، گفت: از این تعداد حدود 340 شکایت مربوط به کمفروشی بود که تنها یک مورد کمفروشی به تایید رسید.
او در خصوص اینکه آیا سهیه بندی بنزین دوباره در کشور اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما فقط مجری هستیم بنابراین براساس استراتژی و تصمیماتی که از سوی دولت و مجلس اتخاذ می شود شرکت ملی پخش این تصمیمات را اجرا میکند و در حال حاضر مطلبی در این خصوص اعلام نشده است.
402