ژنرال از هوای آلوده امتیاز می گیرد؟

هفته بیست و یکم لیگ برتر سه شنبه سوم بهمن ماه با یک دیدار آغاز می شود که طی آن ها استقلال خوزستان میزبان ذوب آهن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر استقلال خوزستان در حالی میزبان ذوب آهن است که در دو هفته گذشته با کسب چهار امتیاز از دو بازی شرایط نسبتا بهتری پیدا کرده است اما در طرف مقابل نیز شاگردان قلعه نویی قرار گرفته اند که در نیم فصل دوم متحول شده اند و مقابله با آن ها کار ساده ای به شمار نمی رود.

سه شنبه 3 بهمن

ساعت: 14:30

هفته بیست و یکم

ورزشگاه: غدیر

تیم داوری: حسن اکرمی، محمدرضا مدیر روستا، محسن سلطانی همچنین شاهو اصلانی داور چهارم و حسین خانبان ناظر بازی

استقلال خوزستان که در این فصل نتایج خوبی را کسب نکرده بودند در فصل نقل و انتقلات نیم فصل تلاش کرد با جذب چند بازیکن صاحب نام کمی به وضعیت خود در نیم فصل دوم سر و سامان دهد؛ آن ها در دو بازی گذشته خود در برابر پدیده به پیروزی رسیده اند و موفق شده اند پارس جنوبی جم تیم سوم جدول رده بندی را متوقف کنند تا به این ترتیب به بقا در لیگ برتر امیدوار تر شوند.

امیر قلعه نویی به عنوان پر افتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر طی نیم فصل نخست نتایج خوبی را با این تیم کسب نکرد و حتی در مقطعی زمزمه کنار گذاشته شدن او از ذوب آهن نیز به گوش رسید، در نهایت اما قلعه نویی در ذوب آهن ماندگار شد و در نیم فصل دوم با جذب چند بازیکن جان تازه ای به این تیم بخشید به طوری که در جدول رده بندی نیم فصل دوم لیگ برتر آن ها بالاتر از پرسپولیس و استقلال قرار دارند و صدر نشین نیم فصل دوم محسوب می شوند.

ترکیب احتمالی استقلال خوزستان

وحید شیخ‌ویسی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، علیرضا زندوی، علیرضا دغاغله، حکیم نصاری، عادل کلاه‌کج، وحید نامداری، محمد شریفی، اسماعیل شریفات و جونیور مارینی

ترکیب احتمالی ذوب آهن

رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده، گئورگ ولسیانی، محمد ستاری، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی، مهدی رجب زاده، مرتضی تبریزی، محمدرضا حسینی، کی روش استنلی.

606

کد خبر: 899645

وب گردی

وب گردی