توجه مستندسازان به پیام مقام معظم رهبری در نهایت به حل مشکلات مردم می‌انجامد

کارگردان مستند «قائم مقام»، گفت: اگر مستندسازان پیام های مقام معظم رهبری را رعایت کنند، بی شک به سمت حل مشکلات و دغدغه های مردم می رویم.

علی صدری‌نیا در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره اهمیت پیام های رهبری به مستندسازان، اظهار کرد: در سال های اخیر حس و دغدغه هنرمندان انقلابی بسیار مورد توجه قرار گرفته و درباره اهمیت رسانه ای بحث دغدغه مندی بسیار صحبت شده است.

وی با اشاره به اینکه هنرمند انقلابی دغدغه مند است، ادامه داد: هنرمندان انقلابی نیز دغدغه های بسیاری دارند که باید برای بهبود امور جامعه به این موارد ورود کنند تا به نیازهای مردم رسیدگی شود.

این مستندساز در ادامه با اشاره به اینکه مستندهای انقلابی با آثار بی معنا متفاوت است، گفت: دغدغه اصلی مستندسازان انقلابی نگاه به نیازهای جامعه است، اگر تمام پیام های مقام معظم رهبری را تفسیر کنیم بی شک به دغدغه های جامعه پاسخ مناسبی می دهیم.

صدری نیا همچنین با اشاره به اینکه مستندسازان انقلابی به موضوعات گسترده ای ورود کرده اند، یادآور شد: بیشتر مستندهای انقلابی نه تنها به دنبال سیاه نمایی نیستند بلکه به دنبال ارائه راهکار نیز هستند.

وی افزود: بیشتر این مستندها روایتی صادقانه از موضوعات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بین المللی هستند که در قالب یک مستند به تصویر کشیده شده است.

کارگردان مستند «قائم مقام» در ادامه گفت: در زمان های گذشته مستندها نه تنها مانند امروز صادقانه نبود بلکه در دسته بندی موضوعات نیز گسترده نبود. در حال حاضر با پیام های مختلف رهبری می بینیم که آثار مستند با محتوای مناسب بسیاری تولید شده است.

صدری نیا خاطرنشان کرد: درست است که آثار تولید شده هنوز جای پیشرفت بسیاری دارد اما مستندهای انقلابی بسیاری داریم که می توان آن ها را در گروه آثار ماندگار مطرح کرد.

503

کد خبر: 899804

وب گردی

وب گردی