نتانیاهو: اروپا اگر حفظ برجام را می‌خواهد، حرف‌های ترامپ را جدی بگیرد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفته کشورهای اروپایی در صورتی که خواستار حفظ توافق هسته‌ای با ایران هستند بایستی توصیه‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا درباره آن را جدی بگیرند.

به گزارش ایسکانیوز ، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت کشورهای اروپایی در صورتی که خواستار حفظ توافق هسته‌ای با ایران هستند بایستی توصیه‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا درباره آن را جدی بگیرند.

وی در همایش سفرا در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی گفت: «پیامی برای کشورهای اروپایی دارم. پیشنهاد می‌کنم حرف‌های رئیس‌جمهور ترامپ را جدی بگیرند. اگر می‌خواهند توافق هسته‌ای با ایران را حفظ کنند باید اصلاحیه‌هایی برای جلوگیری از هسته‌ای شدن ایران که برای خودشان و کل جهان تهدید است، پیشنهاد دهند.»

ترامپ روز جمعه ۲۲ دی‌ماه به موجب تعهدات آمریکا در برجام رفع تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران را تمدید کرد اما گفت ممکن است آخرین باری باشد که این کار را می‌کند.

او از کشورهای اروپایی و نمایندگان کنگره آمریکا خواست تا فرارسیدن ضرب‌الاجل بعدی برای تمدید رفع تحریم‌ها (۱۲۰ روز بعد)، آنچه به گفته وی «نقائص فاجعه‌بار» این توافق است را اصلاح کنند.

کد خبر: 899903

وب گردی

وب گردی