افتتاح و کلنگ زنی ۳۵۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه فجر

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۳۵۸ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲۲۷ میلیارد تومان طی دهه فجر سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، عزیز فیلی شامگاه پنجشنبه در برنامه نگاه روز شبکه استانی دنا افزود: ۱۷۰ پروژه از این تعداد در حوزه اقتصادی و ۱۸۸ پروژه عمرانی است.

فیلی با اشاره به پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی دهه فجر، خاطرنشان کرد: این پروژه ها در بخش های بهداشت، درمان، عمران روستایی، کشاورزی، صنعت و معدن، انرژی و آب است

فیلی از هدفگذاری برای عملیاتی شدن پروژه اتصال جاده یاسوج به آزاد راه شیراز اصفهان خبر داد و بیان کرد: عموما پروژه های آزادراهی با تکیه بر توان بخش خصوصی با تامین اعتبار ۷۰ درصد خصوصی و ۳۰ درصد دولتی محقق می شوند که برنامه ریزی و مطالعات اتصال یاسوج به آزادراه شیراز اصفهان انجام عملیاتی شده است.

فیلی با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام استان در سال ۹۷ مورد تاکید است، خاطرنشان کرد: باید از تمامی ظرفیت های قانونی برای تحقق توسعه استان به نحو مطلوب استفاده شود.

فیلی توسعه راه های استان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: توسعه و تکمیل جاده های ارتباطی منتهی به مرکز استان نیز عملیاتی خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار بهبود وضعیت مبلمان شهری در مناطق مختلف استان را از مهمترین نیازهای شهرهای استان دانست و گفت: جانمایی مناسب، بهبود مبلمان و منظر شهری در شهرهای استان ضرورت دارد.

فیلی افزود: شهرداری ها و شوراهای شهرهای مختلف استان نگاه صحیح و کارشناسی شده برای تحقق نیاز های این بخش داشته باشند.

901

کد خبر: 903185

وب گردی

وب گردی