کریمی: با مشکی پوشان مقابله به مثل کردیم/ تنها تیمی هستیم که از سه بازیکن امید استفاده می کنیم

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: مشکی پوشان با تمام قوا بازی می‌کرد و ما هم مقابل به مثل کردیم.

به گزارش ایسکانیوز، فیروز کریمی پس از تساوی بدون گل مقابل مشکی پوشان اظهار داشت: بازی همان طور که حدس می‌زدیم، سخت بود. مشکی پوشان تیم خوبی بود و یک امتیاز هم برای آنها گره گشا بود و بازی سنگینی را انجام داد. با تمام قوا بازی می‌کردند و ما هم مقابل به مثل کردیم. این بازی فیزیکی منجر به 4 تعویض اجباری شد.

وی ادامه داد: با تعویض‌های تاکتیکی که انجام دادیم، می‌خواستیم بهتر شویم. ما در بخش بزرگسالان با محدودیت بازیکن مواجه هستیم و بازی دادن به جوان‌ها هم ضوابط خاصی دارد. بازیکنی که در 35-30 دقیقه نمی‌تواند کارهای تاکتیکی را انجام دهد. مجبوریم که تا جایی که آن بازیکن خراب نشود، او را تعویض کنیم. امروز هم از بازیکنان امیدمان استفاده کردیم و از مصطفی سالاری و خرم حسینی هم بازی هستند. شاید تنها تیمی باشیم که از سه بازیکن امید استفاده می‌کنیم.

سرمربی گسترش فولاد عنوان کرد: بازی‌های سنگین در نیم فصل دوم باعث شده چندین مصدوم داشته باشیم. یوسف سیدی، رضا خالقی‌فر و اسماعیل فرهادی مصدوم شدند و آنها را در اختیار نداریم. از 18 بازیکن رده بزرگسالان فعلا دو جای خالی داریم. در هر بازی هم یک بازیکن سه اخطاره در تیم‌مان وجود دارد و دو نفر هم مصدوم سنگین داریم. همه اینها را اگر جمع کنیم در مجموع 7 بازیکن بزرگسالمان کنار تیم نیستند البته جوانان هم خوب کار می‌کنند.

کریمی در پایان گفت: با اضافه شدن مصدومان بهتر کار خواهیم کرد و در کنار بازی زیبا امتیازهای لازم را هم کسب خواهیم کرد.

600

کد خبر: 903319

وب گردی

وب گردی