قلیچ: طارمی مثل  حشره کش تار و مار است/ قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر لوس شده است/ بیرانوند هر توپی را گل می خورد

دروازه بان اسبق پرسپولیس گفت: طارمی از اسمش مشخص است که یعنی تار و مار، هر زمان که اسم طارمی را می شنوم یاد حشره کش می افتم او یک حشره کش به پرسپولیس زد و فرار کرد و آفرین به زرنگی این بازیکن ،او به پرسپولیس بد کرده و نباید از تیم جدا می شد.

وحید قلیچ در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، گفت: در بازی با سپاهان تمام بازیکنان در خدمت تیم بودند و کل تیم برای رسیدن به سه امتیاز تلاش کردند. شجاع بهترین بازیکن میدان بود و به سپاهان یک گل زد.

وی افزود: از عملکرد بیرانوند در پرسپولیس راضی نیستم و به نظرم او دروازه بان ششدانگی نیست و هر توپی که به سمت دروازه اش می رود گل می خورد. امیدوارم در تیم ملی گزینه مناسبی پیدا شود تا در آستانه حضور در جام جهانی مشکلی نداشته باشیم.

قلیچ ادامه داد:پرسپولیس صد درصد قهرمان است و ما امیدواریم که پرسپولیسی ها در آسیا قهرمان شوند و لیگ برتر برای ما لوس شده است.امسال سرخپوشان توان پیروزی حریفان خود را دارند.

وی اظهار داشت: طارمی از اسمش مشخص است که یعنی تار و مار، هر زمان که اسم طارمی را می شنوم یاد حشره کش می افتم او یه حشره کش به پرسپولیس زد و فرار کرد و آفرین به زرنگی این بازیکن،او به پرسپولیس بد کرده و نباید از تیم جدا می شد.

کد خبر: 903535

وب گردی

وب گردی