فرصتی مجدد برای جا ماندگان از ثبت نام کنکور سراسری سال 97/ نتایج رشته های نیمه متمرکز کنکور 96 فردا اعلام می شود

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: اسامـی‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی رشته‌های‌ مختلف‌ تحصیلـی نیمه‌متمرکز دانشگاهها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی در آزمون‌ سراسری‌ سال‌ ۱۳۹۶ روز یکشنبه ۱۵ بهمن ۹۶ اعلام می شود.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: کلیه ی داوطلبان متقاضی ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 97 که در مهلت تعیین شده از روز یک شنبه اول بهمن ماه 96 لغایت چهارشنبه 11 بهمن ماه 96 موفق به دریافت سوابق تحصیلی نگردیده و یا به هر دلیلی نتوانستند در مهلت مقرر ثبت نام کنند مهلت مجددی برای ثبت نام از آنان از روز یکشنبه 13 اسفند ماه 96 لغایت چهارشنبه 16 اسفند ماه 96 درنظر گرفته شده است.

توکلی افزود: داوطلبان جامانده از ثبت نام می توانند در فرصت مجدد به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند و با مطالعه ی دفترچه های ثبت نام و اطلاعیه های منتشره این سازمان به ویژه اطلاعیه ای که از امروز بعد ظهر 14 بهمن ماه سال 96 بر روی سایت سنجش آموزش کشور قرار می گیرد، در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

او تصریح کرد: بر اساس آمار گزارش شده تعداد 951 هزار و 90 نفر در آزمون سراسری سال 97 ثبت نام کرده اند که نسبت به ثبت نام مرحله اول سال گذشته که 881 هزار و 664 نفر بود رشد قابل توجهی را نشان می دهد.

مشاور عالی سازمان سنجش در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: اسامـی‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی رشته‌های‌ مختلف‌ تحصیلـی نیمه‌متمرکز دانشگاهها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و رشته‌های تحصیلی مقطع کاردانی گروه آموزش پزشکی (پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی) در آزمون‌ سراسری‌ سال‌ ۱۳۹۶ روز یکشنبه ۱۵ بهمن ۹۶ اعلام می شود.

وی افزود: در این مرحله اسامی ۴ هزار و ۵۸۱ نفر پذیرفته شده اند که از این تعداد ۱ هزار و ۵۷۰ نفر زن و ۳ هزار و ۱۱ نفر مرد هستند.

توکلی گفت: داوطلبان متقاضی رشته‌های مختلف تحصیلی نیمه‌متمرکز دانشگاهها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و رشته‌های تحصیلی مقطع کاردانی گروه آموزش پزشکی (پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی) در آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۳۹۶ می توانند نتایج خود را از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.Sanjesh.org مشاهده کنند.

وی یادآور شد: کلیه پذیرفته‌شدگان باید مطابق برنامه زمانی که به همراه فهرست اسامی آنان اعلام خواهد شد برای انجام مراحل ثبت‌نام به محل‌ قبولی خود مراجعه کنند و قبل از مراجعه حضوری باید برای اطلاع از برنامه زمانی و مکانی و همچنین مدارک مورد نیاز به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه و موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: در صورتیکه زمان خاصی برای ثبت نام پذیرفته شدگان اعلام نشده باشد پذیرفته شدگان موظف هستند که در روزهای سه شنبه ۱۷ بهمن و چهارشنبه ۱۸ بهمن به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند. عدم مراجعه به موقع پذیرفته شدگان به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی می شود.

توکلی در پایان یادآور شد: داوطلبانی که در رشته های متمرکز آزمون سراسری سال 96 قبول شده اند و در حال حاضر مشغول به تحصیل هستند و فردا در رشته های نیمه متمرکز هم پذیرفته شوند، به طور خودکار قبولی رشته های متمرکزشان لغو خواهد شد.

202

کد خبر: 903677

وب گردی

وب گردی