واکنش استاندار ایلام به خبر اختلافاتش با نماینده ولی فقیه در استان

استاندار ایلام پیرامون اخباری مبنی بر اختلافش با نماینده ولی فقیه و همچنین مجمع نمایندگان استان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، روز گذشته خبری مبنی بر اختلاف استاندار ایلام با نماینده ولی فقیه استان بر سر انتصاب یک فرد در فضای مجازی دست به دست شد که در این خبر به اختلاف حتی در موضوعات دیگر نیز پرداخته شده بود.

قاسم سلیمانی دشتکی با تکذیب این خبر در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: این خبر شیطنت خبرنگار بوده است.

وی با اشاره به خبر منتشر شده ادامه داد: من و نماینده ولی فقیه و همچنین مجمع نمایندگان استان هیچ اختلافی با یکدیگر نداریم.

استاندار ایلام تصریح کرد: شنونده و خطابه باید عاقل باشد، چنین موضوعی میان من و نماینده ولی فقیه استان وجود نداشته و نخواهد داشت.

سلیمانی افزود: هنگامی که این خبر را خواندم واقعا تعجب کردم.

وی گفت: اگر کسانی که این خبرهای کذب را منتشر می کنند فرد عاقلی باشند هیچ زمانی خبر اختلاف میان مسوولین منتشر نمی کنند زیرا این گونه اخبار در توسعه استان تاثیر منفی دارد.

استاندار با بیان این که این خبر از ریشه غلط است، گفت: اگر به فرض حتی اختلاف نظری هم وجود داشته باشد نباید سریعا اطلاع رسانی کرد زیرا این گونه اخبار توسعه استان را تحت الشعاع قرار می دهد و این گونه کارها شیطنت است.

قاسم سلیمانی دشتکی متولد 1334 در دشتک است که در 2 مهر 96 از سوی هیات دولت به عنوان استاندار ایلام معرفی و انتخاب شد.

وی تا قبل از این که استاندار ایلام شود به عنوان بیست‌ویکمین استاندار چهارمحال و بختیاری و سومین استاندار بومی این استان به شمار می‌رود.

انتصاب بخشدار زن در استان چهارمحال و بختیاری برای اولین بار پس از انقلاب از فعالیت های وی بود که در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

قاسم سلیمانی، فعالیت خود را از سال ۱۳۵۷ در آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری آغاز کرد. وی ابتدا دبیر و مدیر دبیرستان‌های اردل و شهرکرد بود.

901/900

کد خبر: 904091

وب گردی

وب گردی