همزمان با هفتمین روز دهه مبارک فجر، ده ها طرح عمرانی، بهداشتی درمانی و خدماتی در خراسان شمالی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسکانیوز، امروز با حضور دکتر گلمکانی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت ۱۰ طرح عمرانی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به صورت ویدئو کنفرانس بهره برداری شد. کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع)، پردیس آموزشی و بخش اطفال (2) بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد، پایگاه جامع سلامت شهری شهید علیا، خانه بهداشت ایوب، خانه بهداشت قارلق، پایگاه سلامت شهری امام حسین (ع) و پایگاه سلامت شهری صفا ابوذر مقصودی در بجنورد و مرکز جامع سلامت روستایی دوین و مرکز فوریت های پزشکی 115 شهری در شیروان / با اعتبار 24 میلیارد و 966 میلیون ریال از جمله این طرح هاست.

همچنین با حضور دکتر شجاعی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور و معاون رییس قوه قضاییه، مجتمع آموزشی و تشخیصی آزمایشگاهی پزشکی قانونی مرکز استان با مساحت 3 هزار متر مربع و با هزینه 75 میلیارد ریال افتتاح شد.

در مرکز استان ساعتی پیش به طور متمرکز 164 طرح در بخش های مختلف عمرانی و خدماتی ، درمانی و کشاورزی با صرف اعتباری بالغ بر 124 میلیارد و 700 میلیون تومان با حضور استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

در شهرستان مانه و سملقان هم صبح امروز با حضور محمد رضا صالحی استاندار خراسان شمالی 90 طرح عمرانی و خدماتی به صورت متمرکز با هزینه بیش از 380 میلیارد ریال بهره برداری شد. کتابخانه شهید بهشتی آشخانه در مساحت2500 مترمربع و مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی پیش قلعه از مهم ترین این طرح هاست.

در شهرستان شیروان، طرح گاز رسانی به روستاهای محور سنجد شامل حلوا چشمه، شناقی علیا، برزلان علیا و سفلی و بی بهره با هزینه بیش از 12 میلیارد ریالی و یک واحد پرورش مرغ 30هزار قطعه ای به بهره برداری رسید.

در شهر صفی آباد با اعتبار 17 میلیارد ریال ۲۵ واحد مسکن مددجویان بهزیستی، آموزشگاه سه کلاسه حضرت مریم(س)، مرکز اورژانس شهری و خانه بهداشت روستای کلاته آقا زاده افتتاح شد.

کد خبر: 905257

وب گردی

وب گردی