بیرانوند: ایران الگوی قابل آموزش برای سایر ملت ها

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در خصوص مردم و انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم ما خود را صاحب نظام می دانند و یقینا برای حفظ آن در آینده نیز فداکاری خواهند کرد.

بهرام بیرانوند نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشته که در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و .. بوده است.

وی در خصوص استقلال طلبی مردم در دوران پهلوی اظهار داشت: یکی از دلایلی که باعث شد مردم به میدان بیایند و وضعیت تحقیر کننده آن روز را به هم بزنند همین موضوع بود، این مردم امکان وارد کردن اراده خودشان را در قضایای داخلی و بین المللی نداشتند این برای آن ها که دارای سابقه کهنی بودندتحقیر آمیز بود.

بیرانوند ادامه داد: امام هم در جایی اشاره می کند و می گوید من آمدم از بزرگواری شما دفاع بکنم؛ این مردم بزرگواری که توسط رژیم عقب افتاده و وابسته تحقیر شده بودند به صحنه آمدند و بزرگترین مطالباتشان هم همین بود که بتوانند بر سرنوشت خودشان مسلط شوند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خیر و برکت استقلال طلبی مردم را هم در ظرف چهل سال اخیر دیده ایم برای اولین بار تمامیت ارضی این مملکت توسط همین مردم حفظ شد ،حفظ منافع نظام و جامعه دینی و امت اسلام توسط همین مردم انجام شد و شاید عمده ترین دلیل مخالفت آمریکا با این مردم همین است که ایران خودش سراپا ماند از استقلال و زادی و جمهوری اسلامی خود دفاع کرد و تبدیل به یک الگوی قابل آموزش برای سایر ملت ها شد.

وی در ادامه تأکید کرد: از این به بعد هم مردم ما این دستاورد را حفظ خواهند کرد ولو این که عده ای فرصت طلب و شارلاتان بخواهند بعضی مناصب را بگیرند و به نفع دشمنان ما صحبت کنند؛مردم ما خود را صاحب نظام می دانند و یقینا برای حفظ آن در آینده نیز فداکاری خواهند کرد.

303

کد خبر: 905979

وب گردی

وب گردی