کبیری: مردم انقلاب را از خودشان می دانند

نماینده مجلس با اشاره به انقلاب اظهار داشت: در طول این چهل سال علی رقم مشکلاتی که وجود داشته مردم یک حدفاصلی بین مشکلاتی که در درون نظام وجود دراد با حفظ آن را قرار دادند.

سید تقی کبیری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در خصوص انقلاب اسلامی ایران با اشاره به این که سه ویژگی برای آن می دانند اظهار داشت: یکی از ویژه گی های انقلاب مردمی بودن است و بحث رهبری و مکتبی بودن آن نیز مطرح است.

وی در توضیح بیشتر افزود: چون مردم به معنی واقعی کلمه از اقشار مختلف، از صنوف گوناگون در تشکیل انقلاب موثر بودند، لذا مردم انقلاب را از آن خودشان می دانند.

کبیری اظهار اشت: در طول این چهل سال علی رقم مشکلاتی که وجود داشته مردم یک حدفاصلی بین مشکلاتی که در درون نظام وجود دراد با حفظ آن قرار دادند به همین خاطر آن ها در جاهایی که نظام و انقلاب در مقابل دشمنان نیاز به حمایت دارند به دور از این نوع دغدغه ها که بخش اعظم آن ها واقعی است در صحنه حضور پیدا می کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص پیام حضور مردم در 22 بهمن ابراز کرد: مردم این پیام را می خواهند برسانند که اگر در درون نظام مشکلی وجود دارد این ها باید در درون آن و به دست انقلابی ها و مردم رفع شود و به همین خاطر است در ایام الله دهه فجر علی رقم مشکلات و مطالبات به حق، مردم یکپارچه حضور پیدا می کنند و این حضور دفاع از کیان انقلاب ، نظام، خون شهدا و راه ولایت است.

وی در پایان با اشاره به مطالبات مردم گفت: اگر مردم از برخی نارسایی ها در درون نظام شکوه بکنند به این معنا نیست که دنبال تغییر نظام هستند بلکه مطالبات آن ها سر جایش باقی است اما در اصل حفظ نظام یکپارچه هستند.

303

کد خبر: 906113

وب گردی

وب گردی