راه‌اندازی پویش «ایده و عمل» با مشارکت شهروندان و دانشگاهیان واحد علوم و تحقیقات

همزمان با راهپیمایی مردم تهران پویش «ایده و عمل» با مشارکت دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسکانیوز، معاونت‌های فرهنگی و پژوهشی واحد علوم و تحقیقات با همکاری بسیج دانشجویی و روابط عمومی این واحد دانشگاهی در مسیر راهپیمایی مردم انقلابی تهران، غرفه‌ای با مضمون فعالیت‌های ذاتی دانشگاه برپا کردند.

جمعی از استادان، دانشجویان و مسئولان واحد علوم و تحقیقات با حمایت گروه نوآوران شبکه افق و دست‌اندرکاران شبکه دوم سیما، پویش مردمی «ایده و عمل» را در این غرفه راه‌اندازی کردند؛ به این ترتیب که مسابقه‌ای با رویکرد ایده‌پردازانه با مشارکت شهروندان اجرا شد؛ در این مسابقه، مجری برنامه انبوه شرکت‌کنندگان حاضر در مسیر راهپیمایی را دعوت به طرح مهمترین مسائل مبتلا به جامعه می‌کرد و در عین حال آنها راه حل‌های خود برای حل این مسائل را بیان می‌کردند و جمعی از استادان حاضر در غرفه، راه حل‌ها را داوری کرده و بهترین و علمی‌ترین پاسخ‌ها، هدایایی عرضه شد.

علاوه بر این پویش ایده‌پردازی که متناسب با ماهیت فعالیت‌های دانشگاه در روز جشن انقلاب برگزار شد، معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد با همراهی جمعی از دانشجویان و کارکنان انقلابی واحد علوم و تحقیقات، پویشی با عنوان پوشش تراز جامعه اسلامی را به نمایش گذاشتند و فرصتی فراهم شد تا پژوهشگران برتر به تشریح دستاوردهای خود بپردازند.

جمعی از دانشگاهیان واحد علوم و تحقیقات نیز پوسترهایی با عنوان «نه به سامسونگ» و «با خرید محصولات ایرانی، فرصت‌های شغلی را به فرزندان‌مان هدیه دهیم» را در میان راهپیمایان توزیع کردند.

کد خبر: 906301

وب گردی

وب گردی