ستاره های نیمکت نشین؛ برانکو نمی خواهد به آن ها متکی باشد

پرسپولیس اولین دیدار خود در جام باشگاه های آسیا را در حالی با برد پرگل به پایان رساند که یک تیم متشکل از ستاره های نامدار خود را روی نیمکت می دید اتفاقی که با انتقادهایی نسبت به برانکو نیز همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا را در حالی از دست داد که چند ستاره تاثیرگذار این تیم به دلیل محرومیت و مصدومیت بازی رفت نیمه نهایی در برابر الهلال را از دست دادند و همین موضوع عامل باخت سنگین پرسپولیس و حذف نا امید کننده این تیم از لیگ قهرمانان آسیا شد.

رقابت های این فصل در حالی برای پرسپولیس آغاز شد که نیمکت این تیم به خوبی تقویت شد و البته برانکو که هنوز اتفاقات بازی برابر الهلال را فراموش نکرده تلاش کرده ساختار پرسپولیس را طوری چینش کند که حتی در نبود ستاره ها هم آسیبی به پرسپولیس وارد نشود.

پرسپولیس در حالی روز گذشته موفق شد اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پرگل برابر نسف قرشی ازبکستان به پایان برساند که انتقادات فراوانی نسبت به عدم استفاده از چند ستاره خط میانی توسط برانکو و اسرار او مبنی بر استفاده از حسین ماهینی در پست غیر تخصصی (هافبک دفاعی) را در پی داشت. برانکو برای اولین بار در بازی برابر پیکان با زوج ربیع خواه و ماهینی وارد میدان شد که موفق شد در یک بازی خارج از خانه پیکان را با حساب سه بر یک شکست دهد پس از این بازی آن ها در آبادان میهمان صنعت نفت این شهر بودند که بار دیگر موفق شدند این شهر را با یک برد سه گله ترک کنند و بازی روز گذشته در جام باشگاه های آسیا سومین بازی بود که برانکو خط میانی تیمش را با این زوج به میدان فرستاد که باز هم با برد پرگل سرخپوشان همراه شد اتفاقی که نشان می دهد با وجود انتقادهایی که به این ترکیب می شود حداقل نتایج پرسپولیس عدد سه گل در هر بازی را نشان می دهد که آمار فوق العاده ای برای این تیم محسوب می شود.

در نهایت اما به نظر می رسد ساختار تیمی پرسپولیس به چنان کمالی رسیده که به معنای واقعی به هیچ بازیکنی وابسته نیست. در این ساختار منظم هر بازیکنی که در ترکیب این تیم به میدان می رود به ستاره ای تاثیر گذار در ترکیب این تیم تبدیل می شود نکته ای که با توجه به محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات می تواند خیال هواداران این تیم را بابت آینده آسوده خاطر کند.

606

کد خبر: 907173

وب گردی

وب گردی