کمال تا السد فیکس می شود/محرمی آماده باز هم روی نیمکت!

بعد از مصدومیت کمال کامیابی در استخر از ناحیه کتف ،حسین ماینی به پست هافبک دفاعی رفت و توانست نمایش خوبی را از خود به معرض نمایش بگذارد.

آرش محمدی-به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، با پایان مصدومیت کمال کامیابی خیلی ها منتظر بازگشت او به ترکیب اصلی پرسپولیس بودند اما این اتفاق در بازی مقابل صنعت نفت رخ نداد و این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا هم تنها دقایقی فرصت حضور در زمین را پیدا کرد.

اما شنیده می شود برانکو قصد دارد در صورت آمادگی، از این بازیکن در دیدار خارج از خانه مقابل السد در ترکیب اصلی استفاده کند. چرا که با توجه به خاصیت جنگندگی و دفاعی کامیابی نیا، او می تواند در این دیدار به کمک پرسپولیس بیاید.

البته در این بین برانکو با مشکلاتی هم مواجه است و آن هم درخشش صادق محرمی در جناح راست خط دفاعی می باشد که فکر برانکو را برای نیمکت نشینی این بازیکن به خودش مشغول کرده است و از سوی دیگر سرمربی سرخ ها اعتقاد ویژه ای به حسین ماهینی دارد و سخت پیش آمده که او را روی نیمکت بنشاند.

البته با توجه به اینکه پرسپولیسی ها در قطر به حداقل نتیجه هم راضی هستند، به نظر می آید برانکو تیمش را با ترکیب دفاعی تر به زمین بفرستد و احتمال حضور ماهینی در ترکیب بیشتر از صادق محرمی است.

کد خبر: 907327

وب گردی

وب گردی