ثبت‌نام بیش از ۲۰ هزار زوج در بیست ویکمین مراسم ازدواج دانشجویی

مدیر پذیرش ستاد ازدواج دانشجویی کشور از نام نویسی بیش از ۲۰ هزار زوج دانشجو در بیست و یکمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی(طرح ملی همسفرتابهشت) خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سعید رضایی، با اشاره به پایان مهلت نام نویسی در بیست ویکمین دوره ازدواج دانشجویی گفت: طی حدود دو ماه، بیش از ۲۰ هزار و ۶۰۰ زوج برای شرکت در این مراسم نام نویسی کردند.

وی با بیان اینکه روند تکمیل مدارک، تأیید ثبت نام و انتخاب کاروان ۱۷هزار و ۱۰۰ زوج تاکنون نهایی شده است، افزود: از این تعداد، تاکنون ۶ هزار و ۲۵۷ زوج در قالب ۹ کاروان به مشهدالرضا مشرف شده و در مراسم شرکت کرده اند و حدود ۱۱ هزار زوج دیگر نیز تا پایان سال در مراسم حضور می یابند.

رضایی با اشاره به ادامه روند تکمیل مدارک و تأیید ثبت نام دانشجویان متقاضی، خاطرنشان کرد: از میان ۲۰هزار و ۶۰۰ زوج ثبت نام کننده در بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی، بیش از ۲۰۰ زوج، اعضای هیأت علمی دانشگاه ها هستند.

مدیر پذیرش ستاد ازدواج دانشجویی کشور یادآور شد: دهمین کاروان مراسم ازدواج دانشجویی امسال، با بیش از ۸۰۰ زوج امروز وارد مشهدالرضا می شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد ازدواج دانشجویی کشور، بیست و یکمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی(طرح ملی همسفرتابهشت) به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از سوم بهمن ماه تا پایان سال جاری در مشهدالرضا(ع) برگزار می‌شود.

منبع:ایسنا

204

کد خبر: 909921

وب گردی

وب گردی