نامجومطلق: مامه بابا تیام می‌تواند ستاره دربی باشد/ استقلال دچار نوسان نیست/ حضور کاپیتان با تجربه‌ای مثل رحمتی به تیم کمک می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مامه بابا تیام، ما را به حضور یک مهاجم با کیفیت خارجی امیدوار کرد و فکر می کنم بتواند در دربی نیز ستاره بازی لقب بگیرد.

مجید نامجومطلق در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد پیروزی پر گل تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: خدا را شکر می کنم استقلال روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و با وینفرد شفر به نظم تاکتیکی و شرایط خوب روحی و روانی رسیده است. هر چند قهرمانی استقلال در لیگ برتر از دست رفته اما نایب قهرمانی در لیگ و قهرمانی در جام حذفی می تواند دل هواداران را شاد کند و آبی پوشان از حالا برای فصل آینده خط و نشان بکشند.

وی ادامه داد: استقلال در دفاع نیز ساختار بسیار خوبی پیدا کرده و به خوبی می تواند خط هافبک و مهاجمان حریف را از جریان بازی خارج کند. تغییر در استقلال پس از حضور شفر کاملا محسوس است و برخلاف برخی تیم های لیگ نیز دچار نوسان نیست و روند با ثباتی را دنبال می کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: شفر در هر بازی از ترکیب متفاوتی بهره می گیرد که همین موضوع باعث می شود هیچ بازیکنی از حضور در ترکیب اصلی مطمئن نباشد و برای رسیدن به جمع 11 نفره تلاش کند. بازیکنانی مانند داریوش شجاعیان و علی قربانی نیز در زمان شفر رشد کرده اند و به بازیکنانی تأثیرگذار تبدیل شده اند.

نامجومطلق در خصوص دربی 86 خاطرنشان کرد: پیروزی پر گل مقابل فولاد، آن هم در خانه حریف حداقل بازیکنان را از نظر روحی و روانی برای بازی حساس دربی آماده می کند. از طرف دیگر حضور مربیان خارجی روی نیمکت دو تیم می تواند به جذابیت و زیبایی بازی کمک کند.

وی در پایان گفت: حضور کاپیتان با تجربه ای مانند سید مهدی رحمتی می تواند در بازی پر فشاری مثل دربی به استقلال کمک کند. از طرف دیگر مامه بابا تیام هم بازی درخشانی به نمایش گذاشت و ما را به حضور یک مهاجم با کیفیت خارجی امیدوار کرد و فکر می کنم بتواند در دربی نیز ستاره بازی لقب بگیرد.

604

کد خبر: 911291

وب گردی

وب گردی