آل هاشم: تداوم مسیر پر صلابت انقلاب ضامن آینده نظام اسلامی است‌

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تداوم مسیر پر صلابت انقلاب را ضامن آینده نظام اسلامی دانست و گفت : اگر مسئولان نظام در مجامع بین المللی در دفاع از حقوق و خواسته‌های ملت بزرگ ایران اقتدار دارند به برکت خون شهدای پاکباخته این سرزمین است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم اولین سالگرد شهید گمنام مدفون در مرکز آموزش ولیعصر (عج) در جمع سربازان و پرسنل نیروی انتظامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: آشنایی با اهداف شهدا و آرمان‌های والای این خون‌های پاک و اشاعه این فرهنگ جامعه ، حرکت در مسیر انقلاب را هموارتر می‌کند.

وی با بیان اینکه شهدا مایه عزت و افتخار ملت ایران هستند افزود: اولویت‌ها و الزامات انقلاب اسلامی در مقطع کنونی حرکت درمسیر اهداف شهدا و آرمان‌های امام راحل را ضروری کرده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: شهدا برای مبارزه با تبعیض و بی عدالتی در جامعه و همچنین اشرافی گری و ارتجاع با خون خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند و امروز وظیفه همه آحاد ملت پاسداری از این خون‌های پاک است.

آل هاشم تداوم مسیر پر صلابت انقلاب و آرمان‌های والای امام و شهیدان را ضامن آینده نظام اسلامی دانست و گفت : اگر مسئولان نظام در مجامع بین المللی در دفاع از حقوق و خواسته‌های ملت بزرگ ایران اقتدار دارند به برکت خون شهدای پاکباخته این سرزمین است.

وی در ادامه تصریح کرد: شهدا با ایمانی راسخ به راه خود و راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی ، با تاسی از مکتب عاشورا فرهنگی مبتنی بر مبانی دین اسلام پایه گذاری کردند تا همیشه تاریخ چراغ هدایت رهروانشان باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر عمل به وصیت نامه شهدا و چاپ و انتشار آنها گفت : آحاد ملت و دستگاه اجرایی ذیربط در خصوص شناساندن راه و فرهنگ شهدا وظیفه‌ای و رسالتی سنگین دارند.

وی در پایان گفت: جمع آوری و انتشار خاطرات رزمندگان دفاع مقدس، تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران ، برگزاری یادواره‌های و مراسم‌های یادبود بنام و یاد شهدای جنگ تحمیلی از جمله کارهایی که می‌تواند راه شهدا را تداوم بخشد و فرهنگ شهادت را برای آشنایی نسل جدید با آموزه‌های دفاع مقدس و مقابله با توطئه‌های جدید استکبار ترویج دهد.

901

کد خبر: 911947

وب گردی

وب گردی