دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر از حجت الاسلام علی اکبری برای پاسخگویی

بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیرطی بیانیه ای از حجت الاسلام علی‌اکبری؛ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور جهت حضور در دانشگاه و پاسخگویی به سوالات دانشجویان دعوت کرد.


به گزارش ایسکانیوز، در بخش‌هایی از این نامه آمده است:

نمازجمعه از برکات این نهضت و انقلاب بوده و به قول پدر پیر این نهضت در راس همه امور است.
نماز جمعه قرار بود مردم را بیدار کند و محل اجتماع مومنین باشد.

امام جمعه نماینده ولی فقیه در بین مردم بود و از جنس مردم؛ شخصی که درد مردم را می‌فهمید و برای رفع آن تلاش می‌نمود.

اما امروز نماز جمعه و ائمه جمعه ما در چه نقطه‌ای ایستاده‌اند؟
جایگاه آنها در بین قلوب مومنین و در سیر این نهضت چگونه است؟
شاید لازم باشد هشدار رهبری را در این مورد مرور کنیم که "اگر دستگاه امامت جمعه و نمازهای جمعه از انقلاب گرفته شود یقینا به انقلاب لطمه‌ای سخت خواهد خورد."

آقای علی اکبری؛ این روزها خبرهای ضد و نقیضی از ائمه جمعه و نمایندگان رهبری به گوش می رسد.
از امامی که در بین مردم است و قلوب جوانان و اقشار مختلف را به انقلاب خمینی کبیر متصل می‌کند تا امامی که از چند جوان به خاطر انتقاد به او شکایت می‌کند. از امامی که با قشر کارگر جامعه کار می‌ کند تا امامی که سوار بر ماشین‌های لوکس می‌شود و منبرش را به منطقه مین گذاری تشبیه می‌کند تا مبادا بر جایگاهش خللی وارد شود.

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان مدعی العموم و در جهت تنویر افکارعمومی و بررسی چگونگی نظارت بر ائمه جمعه سراسر کشور و ارزیابی جایگاه مطالبات مردمی در اعمال و رفتار ائمه جمعه؛ از جنابعالی به عنوان فردی که در راس نهاد نظارتی بر این رکن رکین انقلاب اسلامی قرار دارید و وظیفه شکوفائی و تاثیرگذاری این نهاد مبارک از طرف رهبری بر گردن شما گذارده شده است؛ دعوت می‌ نماید تا در این دانشگاه حضور یابید و درجلسه‌ای در فضای نخبگانی دانشجویی حاضر شوید.

کد خبر: 912408

وب گردی

وب گردی