اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور  در خرمشهر برگزار می شود

دبیر پانزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته در روز ۲۰ اسفند‌ماه مراسم ملی راهیان‌نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، فیض‌الله محمد‌زاده در گفتگو با کوله بار با اشاره به جزئیات برگزاری این دوره از اختتامیه جشنواره سرزمین نور گفت: با توجه به وجود ظرفیت معنوی در استان خوزستان به ویژه شهرستان خرمشهر هر ساله برنامه‌های مرتبط با راهیان‌نور مانند جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور در این شهرستان برگزار می‌شود و امسال نیز مانند سال‌های گذشته در روز ۲۰ اسفند‌ماه مراسم ملی راهیان‌نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار می‌شود و آغاز اختتامیه این دوره از جشنواره هم در همین روز خواهد بود.

وی ادامه داد: آئین ملی روز ملی راهیان نور با حضور مسؤولان کشوری و لشکری، فرماندهان، راهیان‌نور، مردم استان خوزستان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود و همزمان با برگزاری روز ملی راهیان‌نور، جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین‌نور به مدت 9 شب با اجرای برنامه‌های مختلف در خرمشهر برگزار می‌شود.

محمدزاده با اشاره به اثرگذاری جشنواره سرزمین نور، اظهار داشت: سالانه تعداد زیادی از زائران راهیا نور با شرکت در این جشنواره، آثار خود را در معرض داوری قرار می دهند که این کار در نوع خودش باعث تقویت آثار ادبی و هنری در حوزه دفاع مقدس می شود.

دبیر پانزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور خاطر نشان کرد: جشنواره سرزمین نور با جمع آوری آثار منتخب در رشته های ادبی و هنری، موفق به چاپ چندین جلد کتاب شده است.

آغاز مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور، روز 20 اسفند(روز ملی راهیان نور)، ساعت 19:30 دقیقه در سالن شهید جهان آرا در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار می شود.

503

کد خبر: 913554

وب گردی

وب گردی