کاشت 3500 درخت به یاد شهدای منطقه 16/  300 لانه پرندگان در بوستان بعثت  نصب شد

آیین غرس 3500 درخت به یاد 3500 شهید منطقه 16 و نصب 300 لانه پرندگان در بوستان بعثت برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی شهرداری منطقه 16 ،این مراسم با حضور دکتر علیپور رئیس مرکز محیط زیست وتوسعه پایدار شهرداری تهران ،هادی زبده شهردار منطقه ، نصیری قائم مقام ،معاونان ومدیران منطقه برگزار شد.

در این مراسم دکتر علیپور با اشاره به اینکه درختکاری در پایتخت منجر به ایجاد آرامش روحی شهروندان می‌شود و با کاهش آلاینده‌های جوی سلامت مردم را تضمین می‌کندگفت : درختان بخش مهمی از منابع طبیعی و جزو ثروت‌های ملی هر کشوری به شمار می‌آیند که حفاظت و نگهداری از آنها، وظیفه‌ای ملّی و همگانی است.

رئیس مرکز محیط زیست وتوسعه پایدار شهرداری تهران گفت : روز درختکاری بهانه ‌ای است برای این که ما به محیط زیست توجه ویژه داشته باشند و این ثروت خدادادی را که امانت است به آیندگان برسانند.

شهردار منطقه 16 همچنین در این مراسم با گرامیداشت درختکاری و اشاره به اهمیت کاشت درختان گفت: از امروز 3500 درخت به یاد 3500 شهید منطقه 16 کاشته می شود.

هادی زبده گفت : بحث توسعه فضای سبز برای مدیریت شهرداری و منطقه بسیار مهم است و در این راستا آمادگی کامل داریم و به تعداد هر خانواده در منطقه با تماس تلفنی کاشت درخت از طریق اداره فضای سبز انجام دهیم .

شهردار منطقه 16 در ادامه گفت : نصب300 لانه‌ روی درختان بوستان بعثت برای پرندگان توسط دکتر هومن اردبیلی شهروند خیر و وظیفه شناس دیگر برنامه امروز بود که در این بوستان اجرا شد.

در این مراسم جمعی از مسئولان ،روحانیان ،خانواده معظم شهدا و ایثارگران ،شورایاران ،شهروندان ،فعالان حوزه های سلامت معاونت اجتماعی وفرهنگی و فعالان حوزه محیط زیست معاونت خدمات شهری حضور داشتند.

700

کد خبر: 913816

وب گردی

وب گردی