پافشاری به همکاری بیشتر  دو متجاوز!

یکی از پایگاه های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بن سلمان به دنبال افزایش روابط با تلاویو است.

به گزارش ایسکانیوز، سردبیر یکی از پایگاههای خبری صهیونیستی گفت: ولیعهد عربستان سعودی مصمم به همکاری با تل آویو است. "شمریت مئیر" سردبیر پایگاه اینترنتی صهیونیستی عرب زبان "المصدر" معتقد است: عربستان سعودی به شدت به موضوع تعامل با «تل آویو» اهمیت می دهد و محمد بن سلمان ولیعهد سعودی اخیرا با شماری از مسئولان یهود دیدار کرده است.

مئیر به نقل از برخی منابع گفت:بن سلمان بطور جدی مصمم است برنامه هایش را عملی سازد که از جمله این برنامه ها همکاری با «اسرائیل» است. وی افزود یکی از نمونه های این تغییر، اظهارات محمد العیسی دبیر اتحادیه جهان اسلام است که مسئله موسوم به «هولوکاست» را محکوم کرد که این اظهارات ، بحث و جدل هایی را کشورهای عربی به دنبال داشته است.

به گفته سردبیر این پایگاه اینترنتی صهیونیستی پیشنهاد شد، بن سلمان از موزه «هولوکاست» در واشنگتن دیدن کند تا بدین ترتیب حامل پیامی در مخالفت با پدیده انکار «هولوکاست» باشد که هنور در کشورهای عربی رایج است.مئیر افزود اهداف پادشاه آینده سعودی بسیار بلند پروازانه است و او در صدد است تا اقتصاد سعودی را بازسازی و حمایت را با هدف تضعیف پیشرفت منطقه ای ایران ، شکست دادن قطر برای رقابت در منطقه ، تضعیف ترکیه و تحقق آرامش آمریکا به سمت خود جذب کند این در حالی است که عربستان سعودی نخستین گامها را برای توسعه برنامه هسته ایش بر می دارد.

وی افزود بن سلمان می داند برای تحقق این اهداف بلند پروازانه باید یکی از مهمترین اصول را حفظ کند و آن نزدیک شدن به دولت آمریکاست و برای تحقق این امر و تغییر اموری که غیر قابل تغییر به نظر می رسد از جمله تغییر چهره بد عربستان در نظر آمریکائیها باید بسیار تلاش کند.

کد خبر: 914135

وب گردی

وب گردی