شهیدی‌پور: با حمایت های همه جانبه دانشگاه آزاد رکورد زدیم/ حالا به افتخارآفرینی در آسیا فکر می‌کنیم

سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد گفت: با حمایت های همه جانبه دانشگاه آزاد و دیگر عوامل برای نخستین بار در تاریخ لیگ برتر واترپلو، رکورد چهار قهرمانی متوالی ثبت شد.

علیرضا شهیدی پور در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد قهرمانی تیم واترپلو دانشگاه آزاد در بیست و هفتمین دوره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه در بازی روز گذشته (شنبه) تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی بدون در اختیار داشتن بازیکن خارجی برای چهارمین سال متوالی قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد. با حمایت های همه جانبه دانشگاه آزاد و دیگر عوامل، این رکورد برای نخستین بار در تاریخ لیگ برتر واترپلو ثبت شد.

وی ادامه داد: لیگ برتر واترپلو سطح بسیار بالایی داشت و پیش بینی 4 تیم برتر غیر ممکن بود. همه تیم ها بازیکنان درجه یک ایرانی و خارجی داشتند اما تیم ما توانست با افتخار و سربلندی، همه را شکست دهد و قهرمان لیگ شود.

سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد تصریح کرد: ما سهمیه لیگ باشگاه های آسیا را کسب کرده ایم و حالا برنامه ریزی کرده ایم و در تلاش هستیم در لیگ سال آینده باشگاه های قاره شرکت کرده و افتخارآفرینی کنیم.

شهیدی پور خاطرنشان کرد: حدود 5، 6 بازیکن تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی به تیم ملی دعوت شده اند که این یک افتخار برای ماست. سال 1396 اتفاقات خوب زیادی برای ما رقم خورد و امیدوارم که این رخدادهای خوب تکرار شو.د

وی در پایان با اشاره به داوری های لیگ برتر گفت: سطح داوری در لیگ برتر واترپلو باید پیشرفت بیشتری داشته باشد. هم اکنون سطح لیگ برتر و داوری یکسان است اما همان طور که گفتم داوری ما نیاز به پیشرفت بیشتری داشته باشد.

604

کد خبر: 914670

وب گردی

وب گردی