زاهدی : ربیعی  با  لابی گری  می خواهد وزیر بماند

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بنده در مجموع آقای ربیعی را مدیر موفقی ندیدم؛ او را مدیری دیدم که بیشتر می خواهد با لابی گری و امتیاز دادن وزیر بماند که این بدترین نوع مدیریت است.

محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، درباره استیضاح وزرای کار و رفاه اجتماعی، راه شهرسازی و کشاوزی گفت: همان طوری که نمایندگان مجلس حق دارند و قانون به آن ها اجازه می دهد که به وزرا تذکر دهند و یا موضوع استیضاح را مطرح کنند، از همین طریق نیز وزیر می تواند از خود دفاع کند.

وی افزود: وزاری محترم استدلال های خودشان را در صحن مجلس شورای اسلامی مطرح می کنند و به این استدلال ها رسیدگی می شود.

زاهدی ادامه داد: بنده به نوبه خودم عملکرد وزیر کار و رفاه اجتماعی و وزیر راه و شهرسازی را ضعیف می دانم؛ شاید آقای آخوندی استدلال کند که برخی موضوعات در وزارت راه دست وی نبوده است به عنوان مثال در حوزه گسترش راه آهن و راه ها و خرید هواپیما می تواند استدلال کند که دست وی نبوده است.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس اضافه کرد: آقای آخوندی می توانستند به عنوان یک وزیر، خیلی از مسائل را پیگیری کنند؛ آقای آخوندی در یک زمانی گفت که مسکن مهر "مزخرف" است و بعد گفت که بنده به دنبال این هستم تا مسکن اجتماعی را جایگزین مسکن مهر کنم؛ حال سوال مطرح می شود که آیا تا الان یک عدد مسکن اجتماعی احداث کرده اید؟

وی با اشاره به عملکرد وزیر کار و رفاه اجتماعی نیز تاکید کرد : بنده در مجموع آقای ربیعی را مدیر موفقی ندیدم؛ او را مدیری دیدم که بیشتر می خواهد با لابی گری و امتیاز دادن وزیر بماند که این بدترین نوع مدیریت است.

302

کد خبر: 914946

وب گردی

وب گردی